vineri, 24 iulie 2015

SIMBOLURILE MAESTRILOR JEDI



Dragii mei,

Va invit in ziua de duminica, 26.07.2015, la o intalnire de lucru ce se desfasoara sub titlul:

“SIMBOLURILE MAESTRILOR JEDI”

Am incadrat aceasta intalnire la categoria “de lucru” deoarece scopul principal este ca fiecare dintre cei prezenti sa deseneze in culori (materialele necesare vor fi puse la dispozitie) un numar de simboluri ce au fost revelate printr-o transmisie de doua ore venita din partea Maestrilor Jedi, ce s-a derulat in ziua de miercuri 22.07.2015. Aceste simboluri au legatura cu toate temele care ne preocupa pe multi dintre noi in ultima perioada. Pentru cei ce nu au cunostinta despre Jedi, le recomand doua linkuri (unul ce face trimitere tot in blogul meu si altul ce conduce spre posibilitatea de a vizualiza cele 6 serii ale filmului STARS WARS).



Un aspect extrem de important in aceasta transmisie este ceva ce s-a petrecut la finalul ei si ce consta intr-un anumit instrument despre care nu doresc sa vorbesc prea multe in acest anunt. Ma bazez pe buna intuitie si incredere a participantilor si oricum, garantez ca este un dar de mare valoare pentru fiecare, ce se transpune intr-un desen personalizat cu care se pleaca acasa alaturi de celelalte.
Concomitent cu asta, se va face si conexiunea la fratii nostri Jedi, pentru ca ne permitem sa ii numim asa, deoarece multi dintre noi, chiar si daca nu constientizam, apartinem acestui ordin al Luptatorilor de Lumina Galactici JEDI.

     Pretul este de 50 lei.
Desfasurarea are loc in Bucuresti, incepand cu ora 12. Durata va fi de aproximativ 3 ore. Locatia se va transmite prin e-mail persoanelor inscrise.

Inscrierile se vor face la adresa:


Va astept cu mult drag!

6 comentarii:

  1. NAMASTE ! Pînă nu de mult ,tot citindu-vă site-ul ,am crezut că primesc informaţii bine documentate de la o înaltă fiinţă care în contact cu entităţi benevolente ,ne aduce reale perle de adevăr.Da acum,să î-mi spuneţi că aceste fiinţe de fapt există -mă pufneşte rîsul să constat că imaginaţia scenaristului filmului Războiul stelelor v-a inspirat şi pe dumneavoastră......Chiar ne jigniţi. Desigur,ve-ţi replica- "nu este nimeni obligat să citească toate basmele mele"

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule George nu cumva este un implant cel ce v-a dictat sa scrieti ce ati scris acum? Vorbesc de mai bine de un an de zile despre Ordinul Jedi, anul trecut am condus un curs pe acest subiect pe parcursul a cateva luni de zile, a carui desfasurare o gasiti la prezentarea cursurilor cu Ingeri de la mine din blog. Pericole galactice ne pasc in permanenta, mult mai mari decat astea planetare, iar unul mare de tot este foarte apropiat si nu ati putea sti decat daca ati putea vedea ceea ce eu si altii cu misiuni ca ale mele vedem ca se pregateste in ultima vreme. Dar nu este obligatoriu sa stie toata lumea despre asta. Ca sa va treaca starea de jignire, cititi cartea lui Peter Moon, "Soarale negru" (se gaseste de descarcat pe internet) si pe undeva pe la paginile 50 veti gasi si despre Jedi si veti vedea dumneavoastra acolo cam in ce fel a pus George Lucas bazele filmelor STAR WARS..

    Stiti de fapt care este scopul comentariului ce mi l-ati trimis? Eu cunosc ca sunteti un spirit important si stiu ca Sinele Superior al dumneavoastra v-a permis sa imi adresati aceste randuri dure si biciuitoare, doar pentru a va pune in contact cu mine. Stie El de ce si eu la fel. Mai vorbim in zilele ce urmeaza despre asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NAMASTE ! Mulţumim frumos pentru răspuns. În dilogul nostru eu cred că nu este bine pentru nici una din părţi să antrenăm ego-ul ,care mă blochează în a mă exprima sincer,ci tema în sine.Da,vă voi urma sfatul şi voi accesa cartea pe care mi-o sugeraţi,eu,fiind un avid cititor şi dornic de cunoaştere.Nu cred că am jignit personalitatea Dvs.,ci -nici subiectul articolului Dvs.,doar faptul că pînă la G.Lucas nu am auzit ca cineva să facă din personajele fictive ale unei benzi desenate sau fictive REALITĂŢI PARALELE.Consider că este foarte greu să discerni la graniţa dintre vizibil şi impalpabil. Mai degrabă aş sugera o temă de dialog ,deoarece şi eu ca toţi cei real interesaţi de SOARTA NOASTRĂ A UMANILOR DUPĂ CE VA TRECE LUNA A 9a a acestui an ,ce se va întîmpla,întrucîtva liniştindu-mă COBRA,apoi MarYan,CONDOR, DAR SI ARTICOLELE Dvs,la care mai adaug si numarul -zic eu- multumitor de literatura de specialitate din biblioteca,am o oarecare claritate dupa anul 1990 asta fiindu-mi In mod inexplicabil atractia si preocuparea ,fiind parca magnetizat spre spiritualitate. Si nu,dincolo de ironia cum ca sint un spirit important,fiecare fiind important dupa importanta pe care o da celor de alaturi dar si lui insusi.Nu sint decit rodul propriilor mele lecturi.Dar va multumesc pentru calificativul Dvs.Sincer ca m-ar interesa sa-mi faceti o citire ! In virtejul lucrurilor care vi le-ati planificat e cam greu sa-ti faci timp si sa mai si raspunzi la unul care crezi ca te-a jignit.Dar cum am mai afirmat deja ! Spiritualitatea ne invata ca niciodata sa nu atacam persoa CI -DACA E CAZUL, IDEEA ! Va MULTUMESC SI IERTATI-MA !

      Ștergere
    2. KRISHANAMURTI MI-A SPUS CA CEEA CE GINDESC ASA SA SI VORBESC SI ASA SA SI FAC !

      Ștergere
    3. Ma bucur sincer de cele ce mi-ati scris. Promit ca se va completa acest comentariu cu un e-mail, imediat ce voi gasi un pic de timp liber. Ok?

      Ștergere
  3. Cel mai mare pericol pentru aceasta planeta,sistem solar si Galaxie il reprezinta jidanii iudeo-khazaro-masoni.Si tot ei sunt cei mai mari criminali din ultimii 26.000 de ani,sau poate,cine stie, de mult mai mult timp in urma....Restul sunt nesemnificativi,adica,pe romaneste,cantitate neglijabila....

    RăspundețiȘtergere