marți, 10 iunie 2014

INTALNIRE LA BACAU – 14.06 – 15.06.2014


INTALNIRE LA BACAU – 14.06 – 15.06.2014

Dragii mei,


Va anunt ca sambata si duminica, 14 si 15.06.2014, intentionez sa sustin cele doua cursuri "Pe Aripile Ingerilor" si "Codul Ingerilor", la Bacau. 
Sambata 14.06.2014, se va desfasura primul nivel de curs, incepand cel mai probabil cu orele 12-13. Se va comunica persoanelor inscrise, un program exact, cu o zi inainte de desfasurare. Costul cursului este de 100 lei. Durata este de aproximativ 7 ore. Mai multe detalii despre curs gasiti la linkul de mai jos:


Duminica, 15.06.2014, incepand probabil cu ora 10, se va desfasura al doilea nivel de curs, “Codul Ingerilor”. Costul cursului este de 150 lei. Durata este de aproximativ 3 ore si jumatate. Nu se poate urma acest nivel de curs fara participare la primul nivel. Este o cerere expresa venita de Sus, pe care sunt obligata sa o respect, intelegand foarte bine de ce este necesar sa se intample asa. Mai multe detalii despre curs gasiti la linkul de mai jos:


Inscrierile se vor face la adresa:


Adresa de sustinere va fi comunicata prin e-mail persoanelor participante.


Va asteptam cu mult drag!

6 comentarii:

  1. Succes, draga Mihaela! Te pupam cu drag si iti transmitem toata Lumina, puterea si Iubirea noastra De cateva zile vad pe cer când stelute albe, când portocalii.Sunt foarte luminoase, aproape de pamant, maaaari si se misca,Sunt superbe!!!.Madalina si Dana din Constanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca le vezi. Eu sunt familiarizat cu ele de mai bine de un an. Sa impartasesti experientele tale, te rog, daca e cazul.
      Multumesc.

      Ștergere
    2. Scrie-mi, te rog pe adresa arcencielpourtoi@gmail.com pentru a face schimb de experienta.Eu am vazut muuult mai mult decat ce ...povestesc mai sus.Mersi si eu!

      Ștergere
    3. Da" "stelute verzi" nu vedeti? Ca de cele portocalii si rosii,albastre si galbene ne-am saturat....

      Ștergere
  2. Personal nu am vazut "stelute verzi" inca; cand va fi cazul, voi anunta. Va numarati printre persoanele ce s-au saturat, dupa cum scrieti mai sus, sau vorbiti generic? Puteti sa detaliati, va rog, starea de saturatie pe care o simtiti?
    Persoana ce a scris comentariul initial nu abereaza. Se pot vedea de catre oricine, cu putina atentie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa raspundem ironiilor?Prefer sa ma uit in continuare la acele stelute albe si portocalii.Rosii, albastre si galbene, inca n-am vazut, dar vor aparea si ele! Cele verzi, le las doar pentru cei care se uita doar in pamant si nu vor sa vada dincolo de aparente. Doamne ajuta!

      Ștergere