luni, 26 mai 2014

TREI CULORI, SOARELE NEGRU SI RELIGIA BON


TREI CULORI, SOARELE NEGRU SI RELIGIA BON

Dragi prieteni,

In aceasta prima jumatate a anului s-au petrecut lucruri extrem de interesante si de importante pentru evolutia omenirii si evident ca pentru a se ajunge sa se manifeste, nu a fost deloc un drum usor, pentru nimeni.
Fara a intra in detalii care nu mai folosesc nimanui in acest moment, pot spune ca personal am o bucurie nemarginita pentru ca ce trebuia sa se implineasca s-a implinit, in ciuda tuturo barajelor si blocajelor si interpunerilor si a tot ce este legat de acest sector.
Intrebarea este: „Ce s-a implinit?” Raspunsul pe care il pot oferi la aceasta intrebare este ca pe data de 11 mai 2014, s-a produs eliberarea Zeita Creatiei Primordiale. Ce inseamna acest lucru? Inseamna ca de acum incolo ar trebui sa incepem rugaciunea „Tatal nostru” intr-o forma diferita si anume: „Mama-Tata care esti in Ceruri”, sau sa ne inchinam: „In numele Mamei-Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh, Amin!”.
Ma bucur ca am participat la acest plan si ii multumesc Bunului Dumnezeu ca m-a folosit si pe mine ca instrument pentru aceasta si pe toti cei ce au fost alaturi de mine.
Am aflat in tot acest timp ca toate Fiintele de Lumina precum Maica Domnului, Zeitele Saraswati, Gayatri, Lakshmi, Shakti, Parvati, Durga, Kali si poate si alte Reprezentari feminine pe care eu nu le cunosc, din alte religii, sunt aspecte ale lui Dumnezeu – Femeia sau mai bine zis Dumnezeu – Mama. In 5 aprilie 2013 am postat un articol despre Zei hindusi. M-am intrebat la acel moment de ce Zeita Kali este perceputa ca o Zeita demonica si in acelasi timp este considerata Zeita Timpului? Era ceva ce pentru mine nu se lega. De la numele Ei vine si cuvantul „calendar”.
Citind cartea „Soarele negru” a lui Peter Moon, am ajuns la capitolul 28 intitulat „Religia Bon”.
Se intelege de acolo ca religia Bon este cea considerata ca fiind a Omului primordial, a Omului Adamic, a Oamenilor blonzi cu ochi albastri.
Ea a ajuns la un moment dat la nivelul Tibetului, iar noi stim deja ca religia primordiala a stramosilor nostri, dat fiind faptul ca ei cunosteau ce vremuri vor veni, a ajuns din motive de a putea fi protejata, in Tibet, prin intermediul unor oameni care au migrat spre acea regiune. Autorul spune ca nu a sapat foarte tare asupra originii primare a acestei religii, dar am inteles ca ceva mai tarziu, dupa ce a scris aceasta carte, el a descoperit Romania si a inteles ca a ajuns la sursa pe care o cauta.
Principiul acestei religii era Dumnezeu-Femeia numit la acele vremuri si Kalachakra sau Roata Timpului sau Roata Intelepciunii si Creatiei Universale. Cei ce au participat pe la cursurile mele vor intelege mai bine cele ce voi scrie mai departe.
Se spune acolo ca in momentul in care Buddhismul a intrat in Tibet, ca o noua religie, a incorporat cumva religia localnicilor, numita in carte „Bon”, dar i-a imprimat o tenta demonica astfel incat, Zeita Kali a devenit un fel de monstru.
Eu si prietenii mei am facut intr-o seara o lucrare, cu incercarea de conectare la Kali si am simtit din partea ei transferandu-se o durere covarsitoare spre sufletele noastre. Mai multi am simtit asta. Pe de alta parte era si o bucurie si o multumire ca ajutam la procesul de eliberare.
Simbolic, prin intermediul unei reprezentari sub forma de mandala, Zeita Creatiei Primordiale a fost inlantuita, asa cum scrie in carte, cu 4 patrate concentrice. Primul gand ce mi-a venit a fost sa le multumesc celor 16 Ingeri cu care am conlucrat de-a lungul timpului, facand o asociere simpla ca 4 patrate a 4 laturi fiecare inseamna 16 laturi. Mai departe scrie in carte ca patratul interior a fost pecetluit cu 4 pagode asezate in cele 4 colturi ale sale, ca un fel de lacate, si cu alte 12 pagode asezate pe trupul Zeitei Kali s-a simbolizat un fel de crucificare a Ei cu 12 cuie. Intalnim deci formatiunea de 12+4 pe care asa cum am spus, cei ce au participat la cursurile mele, o recunosc cu siguranta.
Dupa eliberarea petrecuta in 11 mai, data la care eu eram la Iasi, localitate in care exact cu 9 luni mai devreme am mai fost anul trecut si am povestit atunci despre experienta Cartii de acolo, pe care eu am asociat-o cu Creatia Primordiala, cu Geneza, Mihaela Profa de Geogra a aflat ca Zeita se numeste Amrita, lucru ce mi s-a confirmat si mie ulterior. Acest cuvant inseamna „Nectar Divin”. Putem sa O numim deci pe Zeita, Amrita sau Mama-Dumnezeu.
Ea a promis atunci ca dupa 10 zile va incepe sa actioneze in forta si acest lucru s-a si initializat in 21 mai, de Ziua Sfintilor Imparati Constantin si Elena.  S-au derulat multe filme in astral in acea zi, ce au durat aproximativ 2 ore si jumatate. Am aflat acum, in a doua deplasare de la Iasi, ca pe copertile de argint ale acelei Carti sunt figurati exact Sfintii Imparati Constantin si Elena. Interesanta „coincidenta”.
Vineri, in 23 mai, mi s-a intamplat ceva deosebit. A fost de natura personala in mare parte dar a existat si un sector de natura globala pe care doresc sa il expun aici. Intr-o viziune ce s-a derulat timp de aproximativ 40 de minute, am vazut la un moemnt dat ca apare o potcoava de aur, cu gura in jos. Se spropia de mine si pe masura ce venea se rasucea cu gura in sus si a luat intr-un final forma celor doua spice din stema veche a Romaniei. Eu am scris de multe ori pana in prezent ca stema aceasta este foarte speciala. Imediat dupa aceea am vazut cum din cer coboara o esarfa ce era exact drapelul Romaniei, in succesiunea rosu, galben si albastru. M-am trezit atunci cantand intr-o stare de transa si plangand in acelasi timp, a treia strofa din vechiul imn al Romaniei:

„Rosu, galben si albastru
Este-al nostru tricolor,
Se inalta ca un astru,
Gloriosul meu popor.”

Ce ziceti de strofa aceasta? Vi se pare ca se potriveste cu ideile pe care le sustin in ultima perioada referitoare la niste evenimente ce vor veni in curand? Am primit insa concomitent mesajul ca trebuie sa ma gandesc bine la ce inseamna cele 3 culori. Mi-am amintit ca cele trei culori sunt primare si ca ele stau la baza tuturor celorlate culori. Prin combinatii intre cele trei se poate obtine intregul spectru al curcubeului. Am inteles ca ele sunt culorile primordiale, ce au legatura cu Creatia Primordiala si ca este foarte posibil ca acest glorios popor sa fie reprezentat de poporul roman dar nu numai. Acest glorios popor ii include pe toti Fiii Luminii, de pe intreaga planeta Pamant.
Cele trei culori, rosu, galben si albastru, cum si Soarele negru, au legatura cu Creatia primordiala. Soarele negru este acel vid din care s-a nascut totul, este Vidul Dumnezeu care a spus „Sa fie Lumina!”. Sunt putini cei ce constientizeaza ca la inceput era Dumnezeu si dupa aceea s-a creat lumina. Deci inainte de a fi lumina, cum era Dumnezeu? Un Vid negru. De aceea tibetanii si nu numai, obisnuiesc sa mediteze in intuneric total. Asa il gasesc cel mai repede pe Dumnezeu.
Ce se spune in Apocalipsa ca se intampla la deschiderea celei de 6-a peceti?
„Cand a rupt Mielul pecetea a sasea, m-am uitat si iata ca s-a facut un mare cutremur de pamant. Soarele s-a facut negru ca un sac de par, luna s-a facut toata ca sangele."
Ei bine, iata cum putem gasi o alta interpretare pentru Soarele negru, luand in considerare cele expuse mai sus. Suntem deci din ce in ce mai aproape de Soarele negru si de deschiderea Pecetii a 6-a. De acolo mai departe faca-Se Voia Bunul Dumnezeu!
Mi s-a transmis inca de saptamana trecuta ca azi si maine vor fi zile de oarecare framantari. Ne revin in amintire toate problemele, toate grijile, toate nemultumirile. Putem simti o stare de profunda dezamagire, de inutilitate si pana la ora asta pare sa se fi cam confirmat pentru mai multe persoane. Dincolo de miercuri insa, este posibil dragii mei, a se intampla lucruri importante. Cum ziua aceea nu o cunoaste decat Dumnezeu, nu ne ramane decat sa asteptam in tacere si rabdare, sa nu ne pierdem credinta si sa nu ne inecam dupa cum spune vorba romaneasca, "precum tiganul la mal".
Inchei prin a va reda un videoclip, cu un cantec foarte cunoscut. M-am trezit aseara ca imi rula in cap necontenit. A fost pentru prima oara cand i-am perceput versurile intr-o forma diferita si va invit sa o faceti si voi. Veti vedea ca are legatura cu toate cele ce le-am scris in acest articol.

Doamne ajuta!



6 comentarii:

  1. Draga mea Mihaela...inca sedimentez tot ceea ce am primit ieri la curs...este mult mai mult decat mi-am putut imagina...insa ceea ce vreau sa-ti spun este ca am mult mai multa incredere in mine, ma simt mult mai pregatita...o hotarare care prinde radacini adanci si lastari pana la tronuri...multumesc bunului Dumnezeu Mama- Tata pentru tot ceea ce am primit,pentru ca a facut posibila intalnirea noastra,(nu intamplator) multumesc tie sufletel...
    te iubesc mult, va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata Mihaela! Nicu Alifantis..frumos..Mi-a placut dintotdeauna, cat despre versuri, splendide..Cum n-am prea dormit in ultima vreme, imi tot vin diverse inaintea ochilor,iar noaptea trecuta multe imagini m-au dus catre tine.Citesc ca tot omul mai multe bloguri,iar pe unul dintre cele pe care le urmaresc destul de des,am vazut ca familiile de suflet se aduna.Cum nu m-am regasit acolo,noaptea trecuta am incercat si eu sa-mi gasesc asa in joaca neamurile stelare ca sa zic asa.Si cum n-am la posesor metode prea savante:),m-am gandit la ce-am simtit vis a vis de anumite scrieri,comentarii etc,am incercat sa le simt semnatura energetica cum se spune.Si desi blogul tau mi se pare cam tehnic pe alocuri pentru gusturile mele mai de visatoare,totusi simt ca am o legatura de suflet cu tine.Cum simt ca mai am si cu Profa,Dan si alti cititori de-ai vostri,cum ar fi cei care au semnat comentariile cu numele Carmen,Mariana,Adnana,Bibliotecarul,Hikari,Condor si sunt sigura ca mai sunt cativa,desi acum nu-mi amintesc exact numele lor de cod:).A.. si sa nu uit, desi imi doresc sa va cunosc pe toti si as fi avut ocazia sa va vad pe unii dintre voi,simt ca nu e inca momentul .Dar STIU ca ne vom intalni in plan fizic pe aici, pe frumoasa noastra planeta,la momentul potrivit.De regula nu-mi place anonimatul,dar azi ma voi juca putin (ca tot se apropie ziua copilului) si voi semna doar energetic cum ziceti voi,asteptind cu sufletul la gura sa vad daca-mi gasesc si eu ceva neamuri de suflet:)).Va pup familie de suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum nimic nu este intamplator, joi 29.05 este Sarbatoarea Inaltarii Domnului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, suflet frumos si luminos, simt sa-ti confirm prin ceea ce eu experimentez de la inceputul anului si anume ca am simtit profund sa ma adresez bunului Dumnezeu cu Mama si Tata, postarea ta mi-a adus mare bucurie in suflet vazand ca nu intamplator am aceasta simtire, motiv pentru care iti multumesc din toata fiinta mea pentru tot ceea ce esti TU. Te imbratisez cu toata dragostea mea, Violeta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum un an in urma am avut un vis in care am vazut soarele rosu pe cer,mult fum ,lumea fugea era ceva sinistru.Imediat pe cer a aparut scris cu litere se foc pe diagonala IISUS si in orizontala a aparut tricolorul si scris TRAIASCA ROMANIA!!!acum incep sa inteleg !iti multumesc ca existi!te iubesc

    RăspundețiȘtergere