joi, 10 aprilie 2014

„MÂNA LUI DUMNEZEU” – INVITATIE CONFERINTA BUCURESTI – 15.04.2014


„MÂNA LUI DUMNEZEU” – INVITATIE CONFERINTA BUCURESTI – 15.04.2014


Dragi prieteni,

Va invitam marti, 15.04.2014, incepand cu ora 17,30, la o conferinta intitulata:

„MÂNA LUI DUMNEZEU”

Ideea acestui titlu a survenit ca urmare a numarului de persoane ce vor conduce aceasta conferinta, adica 5, precum numarul de degete de la o mana, iar pe de alta parte, datorita tipului de actiuni pe care ne propunem sa le desfasuram in aceasta intalnire, straduindu-ne toate cele 5 persoane, sa canalizam totul astfel incat, impreuna cu toti cei prezenti, sa ne simtim cu adevarat extensii ale binefacatoarei Maini Divine, coborate protector peste tara noastra si nu in ultimul rand peste intreaga planeta.
Momentul este intentionat ales in timpul Saptamanii Patimilor, cu o zi inainte de a incepe slujbele in biserci, din fiecare seara, inchinate Domnului nostru Iisus Hristos. Este o saptamana deosebita, in care mai toti oamenii simt nevoia unei autoanalize, a unei priviri proiectate in interior si catre suflet, simt nevoia sa isi ceara iertare in tacere, cu recunostinta si cu capul plecat.
Iata care este programul conferintei, prezentat exact in ordinea desfasurarii sale, cu mentiunea ca cele 5 parti, sustinute de fiecare dintre organizatori, vor avea durate aproximativ egale de 35-40 minute, cu pauze de 5-10 minute intre ele.

1.   Puterea si semnificatii ascunse ale Sfintei Cruci. Dincolo de simbol – prezentare sustinuta de domnul Manu Stejar.
2. Protectii energetice ale spatiului romanesc. Sfaturi de urmat si meditatie de grup in scopul intaririi acestor protectii, impreuna cu grupul celor 9 Sfinti Parinti ai neamului romanesc, ce insotesc lucrarile noastre de cateva zile bune incoace (Parintele Arsenie Boca, Parintele Arsenie Papacioc, Parintele Iustin Parvu, Parintele Ilarion Argatu, Parintele Ioan Iovan, Parintele Constantin Galeriu, Parintele Ilie Cleopa, Parintele Sofian Boghiu si Parintele Lavrentie) – parte sustinuta de doamna Mihaela Popescu (profa de geogra).
3.Calea Maicii Domnului. Ajutor pentru cresterea capacitatii de iertare, de indreptare si de aparare. Initierea Maicii Domnului – parte sustinuta de doamna Iulia Burlacu.
4.   Calea Domnului nostru Iisus Hristos – Ce simti urmand aceasta Cale? Meditatie si rugaciune pentru mantuirea poporului roman, prin cererea iertarii pentru greselile sale, de la nastere pana in prezent – parte sustinuta de doamna Cristiana Petrof
5. Chivotul lui Dumnezeu. Scrisoare catre Dumnezeu. Impreuna, ca „Mâna a lui Dumnezeu”, prin Focul Sfantului Duh – parte sustinuta de doamna Ashtara Tristar.

Inscrierile se vor face la adresa:


Este necesara inscrierea pentru a sti catre ce spatiu de desfasurare ne orientam. Adresa si locatia vor fi anuntate prin e-mail tuturor persoanelor inscrise.
Taxa de participare este de tip DONATIE.

Va asteptam cu mult drag!


8 comentarii:

  1. Mi-ar placea sa pot ajunge la Conferinta, Simbolul poarta mai mult decat un sens dat artificial, el detine o putere esentiala si spontana de a resfrange indemnandu-ne sa meditam la propria existenta. Crucea este simbolul concilierii contrariilor, masculinului si femininului, intr-o totalitate. In cruce totul este unificat si inaltat la un nivel, la un nou mod de existenta.Mi-ar placea sa-l ascult pe Domnul Manu Stejar, referitor la acest simbol sacru. Mi-as dori sa fiu la Conferinta pentru Mihaela, Profa de geogra , pentru Cristiana, dar mai ales pentru MANA LUI DUMNEZEU.

    RăspundețiȘtergere
  2. O zibinecuvantata va doresc si un dar de suflet va ofer! Clarisa
    https://www.youtube.com/watch?v=JFeSCJYanFU

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela draga credeam ca esti dintre cei care nu spala mintile oamenilor,nu este suficient ce face biserica????

    Am preluat din ceea ce ai scris chiar tu aici pe blog ca exemplu:

    "Momentul este intentionat ales in timpul Saptamanii Patimilor, cu o zi inainte de a incepe slujbele in biserci, din fiecare seara, inchinate Domnului nostru Iisus Hristos. Este o saptamana deosebita, in care mai toti oamenii simt nevoia unei autoanalize, a unei priviri proiectate in interior si catre suflet, simt nevoia sa isi ceara iertare in tacere, cu recunostinta si cu capul plecat."

    In primul rand am sa va spun celor ce cititi pe aici ca nu este bine sa va scadeti vibratiile,si in al doilea rand sa nu plecati capul niciodata in fata nimanui.Sunteti fiinte de lumina toti,indiferent cat de evoluati sunteti acum sau neevoluati.Genul asta de invataturi nu va ridica spiritul in lumina,a pleca capul in fata cuiva,chiar si in fata ta Omule, nu este de bine in niciun mod.Analizati-va profund sufletul,dar nu va judecati,nu va criticati,doar iertati si eliberati.Iertati-va pe voi si pe toti cei care v-au facut rau,pasiti in lumina cu fruntea sus.

    Mihaela eu stiu ca nu sunt agreata pe multe bloguri din cauza faptului ca eu spun lucrurilor pe nume,ceea ce faci nu este bine,o fiinta de lumina nu se leaga de invataturi bisericesti,unde gasesti multa spalare de creier.Stiu ca nu o sa iti placa acest comment,dar asta nu o sa ma deranjeze pe mine in vre-un fel.Mai ai multe de invatat,deocamdata esti prinsa in paienjenisul bisericesc ,tu ai negat ca ai fi legata de biserica intr-un comentariu cand cineva iti spunea acest lucru,oamenii te-au vazut asa cum esti,dovada ca aduci pe blogul tau ceva de la biserica.Oare cata vreme o sa va ia voua sa realizati ca lumina lui Dumnezeu nu o gasiti in biserica:?????Acolo veti gasi doar invataturi rastalmacite in favoarea celor care au adus lumea asta aici unde o vedeti cu totii.
    Daca biserica era lumina lui Dumnezeu aveati o viata frumoasa,nu invataturi rastalmacite de cei care va conduc spre mocirla an de an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ceva Maria? Eu sunt de parere sa iti vezi de ale tale si sa ma lasi pe mine in pace. Eu nu iti calc tie casa si ar fi minunat sa incetezi sa mai umpli cu noroi casa mea.

      Eu nu am venit nici o secunda sa te jignesc pe tine in vreun fel. Nu inteleg de ce simti nevoia sa o faci tu, om mare de lumina si cu vedere dreapta! Cu comentarii de acest gen, multa lumina radiezi, adevarat. Dar stii? Romanul are o vorba: "daca taceai, filozof ramaneai".

      Saptamana aceasta se fac slujbele de Denii in biserici. Stiu eu bine de ce am spus asta. Pentru ca oamenii pot alege sa mearga la o slujba in loc sa vina la conferinta. Eu am ales sa organizez o conferinta si nu este in incinta unei biserici. Daca as fi langa tine poate ar trebui sa iti citesc anuntul si sa iti explic suplimentar, caci cu vazutul si cu intelesul constat ca sunt probleme. Dar ca tot veni vorba de biserica, nu pot vedea cu ochi buni multe lucruri ce se petrec in interiorul ei, dar nu le pot ignora pe cele minunate. In viata mea, in cele mai grele momente ale mele, S-AU PRODUS MINUNI, prin post si rugaciune. Ceea ce declari tu in comentariul de mai sus sunt niste afirmatii spuse fara minte. Se vede treaba ca habar nu ai ce inseamna sa fii fata in fata cu un preot adevarat si cand zic preot ma refer la preot si nu la popa. Nu cunosti gandurile multora dintre ei, parerile lor, nu cunosti ca au inceput sa vorbeasca despre energie, despre iubire si despre legea cea noua.

      Referitor la treaba cu mai ai de invatat, nu fac nimic altceva decat sa iit subliniez un lucru. Stii care este avantajul vechii credinte fata de cel al noii spiritualitati? Pentru ca are unul mare cat casa. Te invata ce este SMERENIA, pe cand noua spiritualitate "te poate ajuta enorm" sa ITI CRESTI EGOUL SPIRITUAL sau cu alte cuvinte, mai pe intelesul tuturor, MANDRIA. Constat cu durere ca nu te-a ocolit nici pe tine. Iar cine nu isi mai poate infrana egoul.... SURPRIZA!!! Pica in capcana falsei lumini si se pune pe scris la comentarii aiurea, pentru ca nu a gasit altceva mai bun de facut.

      Eu aleg sa iau ce simt ca mi se potriveste, ca imi lumineaza sufletul, inima si viata, atat din vechea credinta, cat si din noua spiritualitate. Este ALEGEREA mea si nu am a da socoteala nimanui.

      Este o contradictie mare, nu mai exista claritatea sa iti dai seama tu si altii ce fac lucruri similare. Vorbiti si dati lectii despre iubire si despre lucruri sfinte si atunci cand nu sunteti in acord cu ceva anume, in loc sa ramaneti tacuti in incaperea inimii voastre, asa cum ar face orice om intelept, veniti si JUDECATI si aratati cu degetul.

      Te rog insistent sa nu imi mai scrii in acest fel pentru ca nu mai public nici un comentariu. Expune-ti parerile in blogurile tale, ca ai acolo spatiu suficient si nu aduce aceasta energie in blogul meu.

      Ștergere
    2. Maria, daca ai ceva de transmis doar lui Gigi, iti poti rescrie parerea. In cele ce ma priveste, te rog inca o data insistent sa ma lasi in pace. Mergi cu credinta ta si lasa-ma pe mine cu ale mele.

      Ștergere
  4. Nu am competenta sa ma pronunt pe temele care se discuta aici. Dar daca ar vrea Maria sa lumineze si cartile de ortografie, si sa isi creasca vibratia pe acest segment as fi mai mult decit multumit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Conferinta a fost absolut minunata si exaltanta! Felicitari celor care au sustinut-o caci, prin intermediul lor am primit fiecare din cei ce au participat daruri minunate. Dar mai ales am ajutat la aduce inca un strop de iubire, pace, armonie, vindecare poporului roman, planetei si Universului stiut si nestiut.
    Mihaela, cei care au sustinut conferinta si persoanele care participa la lucrarea care se face de ceva timp, sunt niste fiinte pline de iubire si lumina!

    RăspundețiȘtergere