vineri, 18 aprilie 2014

CU PRIVIREA SPRE TIBET



CU PRIVIREA SPRE TIBET

Dragi prieteni,


Ieri dimineata m-am trezit cu o tristete grea in suflet, fara sa ii inteleg prea bine motivul. A fost un sentiment ce m-a urmarit toata ziua. Paralel cu asta imi tot aparea ca viziune un violoncel alb, la fel de neinteleasa precum starea. Spre seara am reusit sa ma lamuresc despre ce era vorba, prin prisma auzirii la televizor a unei singure propozitii, ce facea referire la momentul in care lui Iisus i s-a asezat pe cap coroana de spini si i s-a pus pe umeri o mantie purpurie.
Iisus, Lumina Aurie, intr-o mantie purpurie, m-a condus cu gandul in prima faza catre blogul meu intitulat „Calea Aurie”, constituit pe un fundal grena-purpuriu, asemanare de care nu mi-am dat vreodata seama mai devreme de acel moment. Mai departe mi-au venit in minte culorile straielor oamenilor din Tibet, grena-purpuriu cu galben-portocaliu.
Ieri dupa-amiaza, citind o carte, am atipit pentru 5 minute. Am visat ca participam la un curs intitulat „7 Note” si ca cineva a venit si a asezat in intreaga incapere niste panglici tricolore, rosu, galben si albastru, cu multiple latimi, spunand ca mai are de asternut 50 de metri. Sa fie vorba despre 50 de zile? Ar fi la inceputul lunii iunie, in ziua Mosilor de Vara (07.06.2014), iar ca sa povestesc mai multe despre ce mi se tot arata legat de aceasta zi, de vreo trei saptamani incoace, voi face obiectul unui alt articol, pentru ca trebuie expus totul de la cap la coada, astfel incat sa poata fi perceputa legatura intre evenimente.
Gandindu-ma la elementele violoncel alb, 7 note, si la combinatia de culori, purpuriu cu galben, auriu sau portocaliu, am inteles ca trebuie sa caut o mantra tibetana.
Prima oara mi-am amintit de mantra Buddha Medicine pe care o voi expune si la sfarsitul paragrafului, pe care ascultand-o, mi-a disipat acea apasare sufleteasca. De altfel acesta este si rosul ei. Aduce vindecare sufleteasca si fizica.



Mai apoi insa am descoperit o alta mantra, ce in mod foarte interesant reuneste toate elementele de mai sus, ba mai mult decat atat, apare si tricolorul de mai multe ori, pe parcursul vizualizarii ei. Este o mantra pentru pace, eliberare si iluminare, cantata in momente grele pentru tibetani, oameni oprimati fara voie, fara sa fi deranjat pe nimeni vreodata, asa cum se stie si cum se poate vedea si in videoclip, la fel cum a fost si Iisus si exact la fel cum a fost de-a lungul istoriei, poporul roman. Am inteles atunci motivul tristetii mele de toata ziua. Eram practic conectata la toata acea durere si suferinta, de peste tot.
Puteti constata ca mantra incepe cu sunetul patrunzator al unui violoncel, cu o imagine a unui curcubeu, cu o mandala a pacii, se continua cu imagini ale suferintelor tibetanilor in care apar culorile despre care am vorbit, iar ceea ce este cu rosu, galben si albastru este de fapt steagul tibetanilor, expus la inceputul acestui articol. Se termina cu un simbol al victoriei, cu aceeasi mandala a pacii si cu acelasi curcubeu, legamant intre om si Dumnezeu.



Va las acum sa le ascultati si sper sa va aduca ceea ce mi-au adus si mie, multa pace in suflet si simtire accentuata a iubirii si compasiunii.

Doamne ajuta!






2 comentarii: