luni, 10 martie 2014

O MEDITATIE PENTRU PUTERE PERSONALA



O MEDITATIE PENTRU PUTERE PERSONALA

Dragii mei,

Obisnuiesc sa rulez aceasta inregistrare, chiar in timpul lucrului la birou. Nu trebuie ascultata neaparat cu ochii inchisi.
Daca se sta cu ochii inchisi se simte actiunea mai mult pe zona capului, iar daca se sta cu ochii deschisi se simte actiunea pe chakra plexului solar. Nu face atat de mult curatare cat mai degraba da sentimentul de crestere a puterii personale si asta se intampla ca urmare a conectarii pe care o face cu Sferele Superioare. De acolo vine puterea.
Cel putin, acestea sunt perceptiile mele.
A avea putere din punct de vedere spiritual, inseamna a fi stapan pe tine, a avea incredere, a nu simti frica, a realiza ce iti propui sa faci. Cred ca multi avem nevoie cand si cand de ceva care sa ne reamintesca asta, in aceste vremuri pe care le traim.

Toate cele bune!




P.S. Puteti totodata sa incercati si varianta de mai jos:





2 comentarii:

  1. Multumesc Mihaela pentru ajutor! Sunt sunete foarte interesante care-mi transmit ceva de departe...din afara timpului si spatiului !
    In dimineata asta i-am dat drumul videoclipului si pot sa spun ca imi place!!!
    Cu mare recunostinta si mare dragoste din partea mea , pentru deschiderea pe care am primit-o de la tine si de la ingeri, Monica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate Monica, acelasi sentiment l-am avut si eu. Pare ceva ce vine dincolo de perceptiile noastre obisnuite. Ma bucur ca iti place.

      Ștergere