luni, 3 martie 2014

CURSURI “PE ARIPILE INGERILOR” SI “CODUL INGERILOR” – LUNA MARTIE




CURSURI “PE ARIPILE INGERILOR” SI “CODUL INGERILOR” – LUNA MARTIE

Dragii mei,


Va anunt ca in cursul lunii martie 2014, voi sustine cursurile “Pe Aripile Ingerilor” si “Codul Ingerilor”, in localitatile Bucuresti, Constanta si Mangalia.
Reamintesc faptul ca nu poate fi prezenta o persoana la “Codul Ingerilor” decat daca a urmat anterior “Pe Aripile Ingerilor”. Exista motive temeinice de a proceda in acest fel, care tin mai degraba de persoanele participante decat de mine. Toate aceste motive vor fi explicate la curs.
Detalii suplimentare pot fi gasite la sectiunile din bara superioara a blogului, dedicate celor doua cursuri.
Inscrierile persoanelor care nu au primit deja anuntul pe o alta cale, se vor face la adresa:

federatia.galactica@gmail.com


Va asteptam cu mult drag!

4 comentarii:

  1. Imi scapa mie, sau Nu ai anuntat si datele de desfasurare a cursului aferente localitatilor?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu iti scapa. Chiar nu le-am anuntat si nici nu o sa le mai anunt. Astept intentiile de participare si in functie de asta voi stabili datele si apoi voi comunica la fiecare persoana ce isi manifesta dorinta de participare. Daca va putea atunci cand stabilm data pentru o anumita localitate e foarte bine, daca nu, vor mai fi ocazii viitoare.

      Ștergere
    2. Buna seara! Eu sunt din Constanta si abia astept sa particip la cele 2 module va voi scrie pe mail intenţia mea. Cu stima, Monica Pavel

      Ștergere
    3. Buna Monica, vin cu rugamintea sa imi trimiti un e-mail la adresa specificata in articol, astfel incat si eu la randul meu sa iti pot trimite unul in care sa iti dau datele suplimentare. De aici din comentariu nu reiese o adresa de e-mail la care sa te pot contacta. Multumesc frumos!

      Ștergere