vineri, 7 februarie 2014

DRACONIENII – O MISIUNE DE SUCCES – PARTEA 1



DRACONIENII – O MISIUNE DE SUCCES – PARTEA 1

Dragii mei,

Astazi nu fac nimic altceva decat sa va invit sa urmariti un film. Este in limba engleza dar promit ca ii voi atasa in maxim doua zile traducerea pentru cei care nu cunosc limba engleza.
Ceea ce este specificat in finalul filmului, respectiv aceea ca anumite negocieri facute cu draconienii au esuat, eu vin si va spun inca de pe acum ca nu a esuat nimic, ba din contra, a fost un succes extraordinar, dupa o munca depusa zilnic cate 2 ore, timp de patru luni de zile, incepand din luna septembrie 2013.
Era promisiunea mea veche sa va povestesc experientele traite in tot acest interval de timp, numai ca nu se putea face lucrul acesta fara acceptul Sfintei Treimi. Iata ca aceasta clipa mult asteptata de mine a sosit.
In articolul din partea a doua va voi povesti cum a inceput si cum s-a derulat intrega poveste, avand ca si personaje principale....DRACONIENII.


Toate cele bune!




9 comentarii:

  1. Ashtara, chiar aseara mi-am adus aminte de perioada in care te ocupai de aducerea in Lumina a reptilienilor si ma gandeam oare ce s-o mai fi intamplat cu ei, ca nu ne-ai mai tinut la curent cu evolutia lor, iar azi,citesc pe blogul tau acest articol... M-am speriat si m-am blocat in primul moment!...era ca si cum ai patruns in mintea mea,mi-ai citit gandurile si apoi ca raspuns la intrebarile mele interioare, ai publicat acest articol ! Ciudata "coincidenta", nu?
    Cu drag,
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa o fi Ioana. Ar fi imposibil ca anumite perceptii sa le am doar eu. Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Astept cu nerabdare partea a doua!
    Sunt atatea lucruri pe care vreau sa le inteleg si sa le cunosc, dar se pare ca mi-am ales o alta misiune pentru aceasta intrupare.
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  3. Romanul are o vorba: " Pana la Dumnezeu te mananca sfintii..."Draconieni,Arcturieni,Orionieni,etc.....lasati-ii in pace si mai bine vedeti ce facem cu Iezuitii,Iudeo-masonii,khazarii,"perciunatii" caci " astia" ne mananca zilele noua "goimilor" sclavi platitori de taxe si impozite de peste 4000 de ani....Vedeti cum putem(daca s-o putea) sa scapam de "astia" si-apoi mai vedem cu Draconienii,Arcturienii,Orionienii,etc.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu nici acum nu ai inteles unde se afla cauza primara? Este ca in cazul bolii. Tu vrei sa vindeci efectele bolii fara a umbla la cauza, iar eu vin si te anunt ca am actionat pe cauza. Daca vindeci doar efectele, fara a umbla si la cauza, aceasta va aduce iar boala.

      Ștergere
    2. In sistemul tau cauzal unde intra si micii cenusii, adevarati bio-robotei care sunt folositi frecvent in citirea mintii, in a da ordine mentale, in a tine blocate persoane cu misiuni inalte? Eu stiu ca am avut de a face cu ei, pot fura din aura omului toate initierile daca cine ii stapaneste asta vrea, era si cazul meu dealtfel, prin ei mi-au fost sustrase cristalele de scoala Kryon si in mos special pt ca unul dintre ei voise sa vada din curiozitate LUMINA si i s-a dat de Sus Lumina, nu s-a mai temut de ea, a adorat extaziat trairea ei dp care brusc a inceput sa emita ca un far planetar iubire intensa si din far de ura+tenebre se transformase in far emitator de iubire ultraintensa... si doritor de a fi iubit ! Insa l-au recalibrat pe intuneric dp aceasta experienta din vara anului 2009, mie luate cristalele si date cui nu se initiase si care le ceruse. Din cate am inteles sunt persoane care fac faradelegi contra semenilor care au acces la micii cenusii si ca se pot plati aceste servcii si chiar cumpara. Mi s-au vehiculat preturi diferite pt ei de la stat la stat si mi s-a explicat ca ei au o anumita cunoastere care difera d ela putere la putere, cei mai buni fiind ai rusilor, apoi vin cei ai chinezilor la oarece egalitate apoi ai americanilor, foarte slabi sunt ai italienilor si costa si excesiv, pretul difera in functie de valoarea nasterii, unii cu nastere joasa trebuie sa plateasca 200 milioane euro/bucata, daca ai nastere inalta poti lua cu 80 de milioane euro, stiu si de unde; apoi se plateste ora de actiune...Ehei, daca as fi stiut cand aveam un sfert de milion euro in cont imi puteamrezolva toate problemele mele cu ai mai rai d epe planeta platind lor, acum ca-s fara bani stiu degeaba!. Daca ai sti ca este o familie care inchiriaza constant 5 mici cenusii care sa afle cat mai multe despre sursele neconventionale de bani, adica cine are drept de sus pt a le fi furat si adus lor, sau de cine a fost furat si nu au platit lor comisionul adecvat; recent au judecat-o pe una care m-a impiedicat sa fac fabrica de confectii cand aveam societate comerciala cu 5 ani scutire pe venit si cand au inteles ca eu as fi platit zeciuiala, infuriati au descoperit-o pe tipa si le-au calculat veniturile si au cerut zeciuiala si totul a fost ok apoi, eu ramanand fara un sfant mai departe.

      Ștergere
  4. Draga Mihaela,am vizionat filmul postat de tine si consider ca vine ca un raspuns la visul sau visurile mele legat de "intentiile" unor fiinte extraterestre.Filmul incepe cu mentionarea unui eveniment de rebeliune, ce a condus la distrugerea unei treimi din galaxie - fapt ce seamana perfect cu cele scrise in biblie despre rebeliunea ingerilor si despre Intelepciunea Viteazului si minunatului Arhanghel MIhail care s-a ridicat inaintea tuturor sfintilor ingeri si a spus : " Sa stam drepti si sa luam aminte",oprind invazia distrugerii... Inteleg ca planeta noastra este numita de ei "critical nerve node of the universal organism ".Filmul are in imagine o reprezentare a semnului sfintei cruci incadrat de jumatatile unui dreptunghi dispuse simetric, lateral cu deschiderea in afara.De asemenea se vede cometa Ison,care nu este de fapt o cometa,ci o super-nava galactica.In acea perioada ,in care "cometa" ISON traversa universul visibil al sistemului nostru solar,retin exact ca NASSA a fost inchisa pentru o perioada de timp (fapt nemaipetrecut inainte),pe motive financiare.Ca apoi sa aflu de fapt ca au incercat sa bombardeze aceasta cometa.Tin minte ca a fost o adevarata criza atunci din cauza acestei "comete" ca va lovi pamantul - lucru care nu s-a intamplat.Nu am gasit ceva scris despre simbolul crucii din imagine,dar il simt ca pe un semn benefic: crucea,simbolul iubirii neconditionate,iar bratele laterale inseamna universuri parelele in echilibru si armonie prin intermediul iubirii neconditionata.Crucea este simbolul ales de Domnul IISUS de a-si exprima iubirea sa profunda, fara margini...Acelasi simbol il au si ei...Deci inteleg ca este un razboi dincolo de noi...Ma doare insa ca sunt atatea suflete care se pierd din necunostinta, ignoranta,slabiciune si neputinta...Ma doare ca sufera un organism atat de frumos cum este draga noastra planeta...Dar revin citind ultimele capitole din Apocalipsa si spun ca la Dumnezeu totul este cu putinta atata vreme cat a spus ca"Eu voi fi cu voi pana la sfarsitul veacurilor".Acest film imi aduce in minte doar un cuvant: ARMAGEDON.Dar si imaginea unui cer nou si al unui pamant nou...Dumnezeu este cu noi si sunt milioane de ingeri coborati pe pamant,doar sa le cerem ajutorul - nu degeaba tu sustii acest curs al terapiei cu ajutorul ingerilor.De fapt tu ii inveti pe oameni sa deschida o prietenie calda cu sfintii ingeri,sa comunice prin meditatie,sa se centreze in sine prin pacea care se asterne in timpul meditatiilor si rugaciunii in grup...Se perinda acum un mare aflux de informatii contradictorii,ca la un moment dat nu mai stii ce sa crezi,dar toate se linistesc spunand "Mai presus de orice este pacea lui Dumnezeu"...Iar Domnul IISUS spune : Pacea mea sa fie cu voi cu toti cu al meu Har si cu a mea iubire de oameni ! AMIN. Asemanarea intre acest mesaj transmis si evocarea biblica a evenimentelor petrecute in cer cu ocazia caderii celui mai luminat dintre ingerii lui Dumnzeu care a atras cu sine o treime din ingeri...ma face sa cred ca de fapt timpul este o dimensiune punctuala,si ca evenimentele din plan spiritual au reverberat in densitate,ca toate se petrec de fapt in acelasi timp...si nimic nu poate opri apele acestui conflict decat iubirea neconditionata,iertarea, impacarea cu sine si pacea lui Dumnezeu...Si nu exista decat un timp : cel pe care-l constietizam - ACUM.Si putem astfel deduce ca am fost inzestrati de Bunul Dumnzeu cu calitatea de-a avea constiinta,prin intermediul careia traim momentul acum si putem modifica evenimente si efecte ale acestora, aspect numit in traditia crestina CREDINTA...Dar nimic fara Dumnzeu,ca suntem suflare din suflarea lui...Cu Pace si Iubire va imbratisez cu dor,Lucia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga Lucia pentru frumosul tau mesaj. Doamne ajuta!

      Ștergere
  5. Tradus min. 4,56: "Our true arrival will be signaled by one major event: the extermination of all planetary governments." Adica: adevarata sosire a noastra va fi semnalata de un eveniment major: EXTERMINAREA tuturor guvernelor planetei.Si vreti sa cred ca nu vor mai exista guvernele conduse 100% de iudeo-masonerie,khazari,iezuiti si reptilieni?Asta-i cea mai buna gluma!!!! S-ar putea sa nu mai existe guvernele actuale atunci cand vor fi inlocuite in Noua Ordine Mondiala de un singur conducator,neaparat "din stirpea" lui David-adica iudeo-masono-iezuito-khazaro-reptilian-asta da,s-ar putea.....Am mai spus eu intr-o postare de mai demult ca SINGURA scapare a omenirii din ghearele iudeo-masono-iezuito-khazaro-reptilienilor este o interventie din astral....

    RăspundețiȘtergere