joi, 6 februarie 2014

DIN CELALALT TARAM, PARINTELE JUSTIN PARVU FACE O CHEMARE



DIN CELALALT TARAM, PARINTELE JUSTIN PARVU FACE O CHEMARE

Dragii mei,

Doresc sa va fac cunoscuta o situatie, gandindu-ma ca poate, din putinul fiecaruia, punand mana de la mana, am aduce o schimbare benefica acestui caz.
Pe vremea cand Parintele Justin Parvu era in viata, existau suficiente resurse pentru ca maicutele Manastirii Petru Voda – Paltin, din judetul Neamt, sa se poata ocupa de ingrijirea a 25 de copii ce au acum varste intre 5 si 14 ani si 35 de batrani cu varste cuprinse intre 60 si 80 ani. Exista la distanta de 2 km de manastirea de la Paltin si Manastirea Petru Voda din judetul Neamt, de calugari, insa atentionez ca cererea de ajutor vine dinspre manastirea de maici.
Parintele, prin capacitatile sale de clarvizionar, atragea oameni de pe tot cuprinsul tarii, iar donatiile pe care acestia le faceau erau folosite pentru orfelinat si azil.
Acum, cand Parintele nu mai este printre noi, manastirea a fost uitata.
O prietena de-a mea a organizat un transport cu un camion pentru care exista intentia de a pleca din Bucuresti maine, 07.02.2014. Dat fiind insa faptul ca am aflat si am facut anuntul atat de tarziu, am discutat azi cu ea si mi-a spus ca ar mai putea amana transportul cu cateva zile. Se pot dona haine, paturi, alimente, bani si ce poate fiecare, ce urmeaza apoi a fi transportate cu acest camion.
Cei care considera ca ar putea participa cu un ajutor cat de marunt, imi pot scrie pe adresa: federatia.galactica@gmail.com. Eu voi redirectiona acest e-mail catre prietena mea si ne vom sfatui cum vom proceda ca sa putem aduna toate donatiile de la cei care intentioneaza sa faca acest gest umanitar.
Am gasit si un site al Manastirii al carui link vi-l atasez.


Pentru cei care sunt in tara si ar vrea sa partcipe, ar putea suna la unul dintre numerele afisate in site, in scopul de a lua legatura cu una dintre maicute si a vedea cum este mai potrivit sa procedeze (trimitere prin colet postal, depunerea de bani intr-un cont bancar sau prin manadat postal, etc.).

As incheia cu urmatorul mesaj:
„Pentru Bunul Dumnezeu conteaza mai mult iubirea omului pentru aproapele, decat iubirea pentru El”.
Acesta este mesajul pe care intr-o noapte, intr-un vis ce a durat exact cat aceasta propozitie, mi l-a transmis Mantuitorul nostru. Venea acest raspuns ca urmare a intrebarii mele puse in mod repetat de-a lungul unor luni de zile: „Care iubire este mai importanta pentru Tatal?”

Suntem toti UNUL!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu