miercuri, 8 ianuarie 2014

08.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – IISUS SCAPAREA MEA - CONTINUARE PROGRAM


08.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – IISUS SCAPAREA MEA - CONTINUARE PROGRAM

Dragii mei,

As dori sa fac mai intai cateva precizari, ce apar ca o necesitate in urma e-mailurilor primite de la cititori.
Avand in vedere ca prin aceste afirmatii facem o programare a corpului psihic individual si cum nu cunoastem care sunt problemele fiecaruia in parte (nici macar noi pentru noi nu le stim in proportie de 100%), este posbil ca cele ce se intampla ulterior sa fie si lucruri poate nu foarte placute. Suntem siguri insa ca sunt spre binele nostru cel mai inalt. Dar daca vrem sa avem incredere ca treaba sta asa, putem completa dupa afirmatia prestabilita pentru fiecare zi, cu expresia „dupa Voia Tatalui Ceresc” si de asemeni cu expresii care aduc pace si care ne ajuta ca indiferent ce s-ar intampla, sa primim totul cu pace si sa privim cu claritate, precum cea pe care o folosesc atunci cand inchei fiecare articol: „Mai presus decat orice este Pacea lui Dumnezeu”.

Propun ca afirmatia pentru azi, 08.01.2014, sa fie urmatoarea:

“Suntem toti UNUL.
  IIsus este Scaparea mea si Mantuitorul meu.”

In loc de Iisus poate fi spus: Tatal Ceresc, Maica Domnului, Buddha, si asa mai departe (anumiti Sfinti, Ingeri, Maestri Inaltati), fiecare dupa cum simte si dupa a lui credinta, sau pot fi spuse toate la un loc.
Detalii suplimentare despre program gasiti in articolul din 06.01.2014.

Si nu uitati:


Mai presus decat orice este Pacea lui Dumnezeu!

6 comentarii:

  1. La Multi Ani!!! Va doresc un an nou minunat, pace, iubire, bucurie, si tot ce va doreste sufletul,sa fim cel putin la fel de uniti decat in anul precedent, Suntem Toti Unul!!!
    Eu vineri m-am aflat in situatia de a asculta pe cineva plin de ranchiune si incapabil sa uite trecutul si sa ierte si efectiv in timp ce defula am simtit cum imi fura energia, imi iesise kundalini, iar sufletul il aveam doar 40% cu mine, si nu mai aveam protectie divina, mi se sparsese campul de protectie, astfel ca aveam o durere in zona plexului solar;a trebuit sa-mi lucreze sotia tatei deoarece eram incarcata negativ 100%, pe urma mi-am revenit, imi revenise protectia divina, sufletul, kundalini, mintea...; suntem precum faclia care lumineaza in noapte de care se apropie tantarii...si din ce in ce mai multi oameni care au nevoie de energia noastra iar daca nu ne facem protectie suntem vulnerabili; Mai presus de toate este Pacea lui Dumnezeu!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai aprofundant informatiile de pe acest blog si imi dau ca sunt lucruri adevarate,azi a fost o zi in care o dorinta a mea foarte mare s-a indeplinit in proportie de 98% sa zic,mai am de rezolvat cu niste acte.Insa ziua a inceput foarte urat,ma intrebam oare cum voi ajunge unde trebuia.De pe la 4 dimineata nu am mai avut somn,apoi imi venea sa vars,abia am mancat,apoi drumul pe la dentist m-a facut sa intarzii ,dar intr-un final am ajuns unde trebuie,doar ca acum in loc sa ma simt etuziasmata ma simt foarte obosita si din motive de teama era sa renunt la ceea ce imi dorisem atata timp.Stiu ca va fi greu ,dar sper sa izbavesc.Voi face parte dintr-un mediu foarte nou pentru mine...si am o multime de temeri . Chiar daca exista multe schimbari in bine,chiar simt ca este si ceva rau ce incearca sa se opuna. Doamne ajuta! .Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fa programare la colt draga Simona sa te eliberezi de toate fricile de orice fel, inclusiv de cea de necunoscut. Bafta!

      Ștergere
  3. Ashtra, oare ce se lucreaza asupra Romaniei, de e izolata de restul Europei, prin ceata ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am perceput ca rea ceata aceasta. Am vazut-o mai mult ca pe o protectie. Apa din ceata ajuta la curatare, la spalare, ca la ce energii au fost.... era nevoie. Poate nu o fi asa dar eu in acest fel am simtit si am mai auzit asta si de la altii. S-a mai intamplat si in alte dati similare.

      Ștergere