vineri, 24 ianuarie 2014

02.02.2014 – “PE ARIPILE INGERILOR” si "CODUL INGERILOR" – CURSURI BUCURESTI


02.02.2014 – “PE ARIPILE INGERILOR” si "CODUL INGERILOR" – CURSURI BUCURESTI

Dragii mei,


Va invit cu deosebita caldura, la primul curs "Pe Aripile Ingerilor" pe care il sustin in acest an, in Bucuresti, duminica, 02.02.2014.

Date despre curs gasiti in blog:
“CALEA AURIE” - http://tristar77.blogspot.ro, 
in bara superioara, la sectiunea:
 “PE ARIPILE INGERILOR – DETALII CURS”

Mentionez faptul ca din necesitatea eliberarii salii in care ne vom sustine activitatea, pana la ora 16, suntem nevoiti sa incepem cursul la ora 9,30 si nu la 10 asa cum este scris in program.

            Pretul cursului este: 100 lei
Inscrierile se vor face la adresa:

federatia.galactica@gmail.com,

cu mentiunea ca este pentru cursul "Pe Aripile Ingerilor". 

           Rog pentru specificarea acestei mentiuni deoarece, in cateva zile, voi face un anunt despre un al doilea curs numit "Codul Ingerilor", ce va fi organizat pentru prima data, daca ma voi incadra in timp cu pregatirea lui, in 8 sau 9 februarie, tot in Bucuresti. Persoanele din provincie sa nu isi faca probleme pentru ca voi face un tur ce va include fiecare localitate prin care am trecut cu primul curs.
         Acest al doilea curs va fi unul special, dedicat doar celor care l-au urmat pe primul. Va fi unul pentru care pot garanta ca nu exista momentan, cel putin in piata romaneasca, ceva asemanator, deoarece el s-a nascut ca urmare a unei experiente cu totul aparte, ce mi-a fost dat sa o traiesc in ziua de Boboteaza, in 06.01.2014, experienta in care am primit toate informatiile despre ce ar trebui sa fac in continuare si in care mi-ar placea sa ii conduc pe toti cei care au urmat primul curs si isi doresc aceasta. Personal, consider ceea ce mi s-a intamplat atunci, ca pe un Dar Divin nepretuit si sunt sigura ca la fel va fi pentru toti cei participanti. Cei ce sunt mai aproape de mine stiu deja ca inca din luna noiembrie a anului trecut, aveam de Sus informatia ca va sosi ceva special pe linia activitatilor mele din acest sector si ca voi sti despre ce este vorba abia dupa ce vom pasi in anul 2014. Dupa cum vedeti, asa s-a si intamplat. Mai multe detalii despre al doilea curs vor fi date atunci cand voi face anuntul pentru el, efectiv.

Adresa locatiei de desfasurare se va transmite ulterior prin e-mail celor ce doresc sa participle.


Va asteptam cu mult drag!

            Ashtara si echipa

7 comentarii:

  1. Ui, ce bine! :)
    De cand asteptam asta.
    Astea sunt prajiturile din vis, cele deosebite care nu mai existau nicaieri in lume. Am stiut atunci ca sunt mai mult decat prajituri, stiam ca exista un continut energo-informational, dar abia acum inteleg.
    Doamne-ajuta si sa ne vedem cu bine!
    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca asa va fi Anca. Imi amintesc de visul tau pe care mi l-ai povestit intr-un e-mail. Doamne ajuta!

      Ștergere
  2. Doamne ajuta si sa castigati cat mai multi bani din cursuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare, dar indiferent cu ce probleme m-as confrunta pe acest sector, in nici un caz scopul acestor cursuri nu il reprezinta banii. Am fost eu prin tara sa sustin cursuri, de am scos bani din buzunar ca sa pot sa acopar toate cheltuielile. Oricum nu mi-a parut rau nici o secunda. Ce a trebuit sa se infaptuiasca s-a infaptuit.

      Ștergere
    2. Nu stiu cine a postat mesajul referitor la bani, dar mi se pare aberant.
      Costul e nesemnificativ, iar ceea ce am primit in timpul cursului este NEPRETUIT.
      Este o "unealta" de evolutie nemaipomenita. Daca mi-ar fi spus cineva inainte, nu as fi crezut. Recomand din toata inima aceste cursuri.
      Am primit mmateriale si alte lucruri in timpul cursului.
      Cand am calculat cati bani s-au strans, cat a fost drumul, locatia, cazarea, si toate cele, m-am simtit prost ca a fost atat de mic costul.
      Si toate astea in conditiile in care sunt cursuri pe care se cer lejer sume mult mai mari. Nume cunoscute care cer 150 de euro pe o analiza de caz facuta in timpul consultatiei, cursuri de tot felul de programari si initieri de 300,400,700 lei, etc. Si vorbim doar de cele din tara.
      Iar pentru Ashtara am recunostinta si iubire! Si daca e necesar, ii tin spatele oricand pentru ca merita pentru tot ceea ce este si pentru ce aduce in aceasta lume.
      Oamenii ca ea ma fac sa cred ca intr-adevar lumea asta poate fi un loc mai bun.
      Pace si iubire Anonimului care a postat mesajul despre bani!
      Anca

      Ștergere
  3. Mentioneaza te rog, toate localitățile din tara pe unde te ai plimbat pe aripile ingerilor, si data la care vei reface traseul, ca sa știu unde ne vom întâlni!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Localitatile au fost: Constanta, Galati, Iasi, Tg-Mures, Cluj-Napoca, Pitesi si Ploiesti. Este posibil sa apara si alte localitati in care intr-o sambata sa fac "Pe Aripile Ingerilor" si duminica "Codul Ingerilor". Cat priveaste datele, este prematur sa spun ceva acum. Deocamdata nu stiu bine cand fac "Codul Ingerilor" nici in Bucuresti. In tara oricum va fi dupa ce intram un pic in primavara. Nu vreau sa am vreo surpriza sa vina o vreme rea si sa raman blocata pe acolo.

      Ștergere