joi, 5 decembrie 2013

SEARA DE POVESTI DESPRE DACI SI LEGATURILE LOR CU ZAMOLXE



Dragi prieteni,

Dupa o perioada de foc, cu o multime de cursuri, seminarii, conferinte si intalniri de tot felul, vine ca o binecuvantare o seara de ascultat povesti despre stramosii nostri dragi si ii multumim Bunului Dumnezeu si instrumentelor Sale, ca fac posibila aceasta.
Va invit deci sambata seara, la ora 18, dupa cursul anuntat acum vreo cateva zile, al domnului Manu Stejar, sa cunoasteti un om deosebit, care cu siguranta ca ne poate imparatsi foarte multe lucruri, ceva ce puteti deduce cu usurinta doar citind anuntul de mai jos:

„Vrei sa-ti cunosti stramosii prin povestea nemuritoare a sangelui din care ne tragem?
Viata Dacilor vesnici ne va fi dezvaluita in legendele aduse de un povestitor autentic,  Vasile Sarmi, om despre care multi au auzit. Vasile a copilarit printre cadranele solare antice si a invatat totul despre cetatile dacice si Muntii Orastiei crescand pe picioarele celui care a sapat la Sarmisegetuza, Constantin Daicoviciu.
Vasile Sarmi, singurul ghid spiritual al cetatii dacice Sarmizegetusa si paznic de zeci de ani al acestui loc sacru, vine sa ne spuna povesti despre dacii care mureau razand, despre copiii daci care aprindeau focul cu privirea, despre preotesele care duceau taina magiei peste veacuri. O sa ne povesteasca despre scoala de initiere a copiilor daci… ca nu degeaba aici Fat-Frumos crestea intr-o zi cat altii in zece.
O sa ne spuna despre muntele Gugu si despre marele cristal a carui putere se manifesta din zi in zi mai mult. Povesti… povesti despre blajini si iele, despre fiintele minunate care se ascund privirilor dar care ne asteapta sa traim impreuna cu ele minunea creatiei, creand.
Vasile are capacitatea de a-ti trezi interesul si dorinta de cunoastere despre viata strabunilor. Insa nu ca din carti, ci din viata traita. De la el veti afla lucruri inedite care va vor apropia de sufletul vostru batran si intelept, veti putea impartasi din experientele traite si cine stie ... Poate veti intelege mai mult din calea voastra vorbind cu el.
Vom incerca sa gasim adevarul despre daci din povestile spuse de Vasile si intrebarile voastre sau din ceea ce ne graiesc in suflete personajele povestilor. Astfel, vom descoperi in noi puterea de a sti de ce ne aflam Acum, Aici.


Pret: donatie
Inscrierile se vor face pe adresa de e-mail:
vasilesarmisegetuza@yahoo.com
Adresa locatiei va fi transmisa prin e-mail tuturor persoanelor inscrise.”


Va asteptam cu drag!

6 comentarii:

  1. Sunt curios daca aveti vreo legatura cu Remer Ra, vazusem la un moment dat ca profa a facut o prezentare bazata pe materialele lui si ma intrebam daca il cunoasteti sau daca este si el in grupul vostru. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne cunoastem cu Remer Ra, dar nu facem actiuni impreuna. El a fost ceva vreme plecat peste hotare si s-a intors acum 3-4 luni in urma, punand totodata in aplicare niste planuri ale sale, pe care le avea in vizor de mai multi ani. Profa de Geogra, prin lucrarea cu Anahata si Romania, a facut cumva continuitatea pe aceasta perioada cat Remer Ra a lipsit din tara si el a fost incantat de asta, dar dupa ce s-a intors, fiecare si-a vazut mai departe de planurile sale, dupa cum a venit ghidarea de la Divinitate, ca sa zic asa.

      Ștergere
  2. Vreau si eu sa vin! L-am cunoscut pe domnul Vasile Sarmi la Sarmizegetusa in vara anului trecut, si vreau sa-l revad pe domn' profesor, am numarul dumnealui dar am ezitat sa-l sun, daca nu reusesc sa ajung maine v-ar ruga sa-l salutati din partea "elevei dumnealui" Madalina( mi-a fost sacerdot in alta viata, pe vremea lui Burebista:), am stat de vorba mult atat pe drumul de intoarcere la pensiune, cand l-am acaparat complet si mai tarziu la pensiune unde am stat de vorba si mi-a povestit atatea lucruri....;in fine, sper sa ajung, imi doresc foarte mult;va pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Feliciari! Din pacate acum cand va scriu tocmai am urmarit emisiunea ,,apropo tv" unde tot ce s-a scris si se scrie referitor la energia locului in care ne aflam, apa de la 7 izvoare, rosia montana, uriasii care au trait pe aceste meleaguri cat si alte subiecte cu si despre daci au fost luate la misto. Pacat pentru ca aveam o impresie buna despre Andi Moisescu. Dar sa faci misto depre stramosii tai nu imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ashtara, unde ești?
    Da semnalul de adunare in meditatie, daca suntem atacati!
    Mobilizeaza-ne!
    Tara, te vrea!
    Te imbratisam

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu va vreau alaturi dragii mei. Cititi articolul ce urmeaza! Din punctul meu de vedere, altceva se intampla si mi-a fost si mie destul de greu sa patrund in complexitatea a ceea ce se petrece. Cert este ca nu are legatura doar cu tara noastra, ci cu intreaga planeta, cu toti oamenii de lumina sau de intuneric, cu toate entitatile planetare, terestre sau extraterestre venite aici, bune sau rele. Nu are importanta. Sunt lucruri despre care mult mi-ar mai placea sa pot scrie, ar da un mare inteles si clarificare, dar deocamdata nu este verde la semaforul Sfintei Treimi, nu stiu exact de ce. Voi intelege eu cat de curand.

      Ștergere