marți, 20 august 2013

EXTRATERESTRI SI TRASATURI SPECIFICE


EXTRATERESTRI SI TRASATURI SPECIFICE

Dragii mei,


Asa cum se cunoaste din foarte multe surse, traiesc acum pe Pamant, o multime de oameni, ale caror spirite, intr-o viata anterioara, nu au fost intrupate pe aceasta planeta.
Date fiind transformarile planetare prin care trece Terra, ei au ales sa vina acum, aici, pentru ca poseda un bagaj al cunoasterii, acumulat in acele vieti anterioare nepamantene, ce poate fi de mare ajutor in procesul de ascensiune, chiar daca pentru moment, aceasta cunoastere inca se manifesta la nivel subconstient, pentru multi dintre ei. Spiritele intrupate in mai multe sisteme stelare, se numesc seminte stelare. Traiesc multe seminte stelare in aceste timpuri, pe Pamant, pentru ca este nevoie de asta.
Va expun mai jos o suita de filmulete in care sunt prezentate trasaturile de caracter ale oamenilor care, prin prisma vietilor anterioare, au tangenta cu una sau mai multe civilizatii extraterestre.
Exista insa doua inconveniente: unul este acela ca nu apar informatii despre multe civilizatii cunoscute si altul este ca informatiile sunt in limba engleza. Promit insa, pentru cei ce nu cunosc limba engleza, ca voi completa articolul cu niste traduceri, pentru fiecare film in parte, dupa cum o sa-mi permita timpul.


Toate cele bune!










10 comentarii:

  1. multumim!! chiar de curand am vazut unul dintre aceste filmulete, pe cel despre pleiadeni si pe cel despre orionieni;multumimmmmmmmmmmmm!!!va pup, pace si lumina!!
    va pup, pace si lumina!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ashtara, tu cu ce civilizatie te identifici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum am scris in articolul cu darul de la ASH-TARA si in altele anterioare, viata inainte de aceasta am fost intrupata in Arcturus. Acolo eram acel comandant de nava despre care specific in prezentarea mea de profil. Membrii echipajului de atunci sunt intrupati toti in Romania si i-am intalnit in aceasta viata. Prin alte vieti trecute am fost si prin Pleiade si prin Sirius si pe Pamant de cateva ori si in Lira si Dumnezeu mai stie pe unde. Stiu lucrurile acestea de pe cand faceam comunicari cu ghizii, fapt ce m-a dus la concluzia ca sunt o samanta stelara si nu o spun in sensul de vreo lauda, ci pentru ca asa am citit peste tot ca sunt numiti astfel de calatori prin Univers. Voi scrie in viitorul apropiat un articol despre semintele stelare. Crede-ma insa ca toate acestea ma intereseaza mai putin. Ce ma intereseaza pe mine cu adevarat este ce fac in aceasta viata, pentru acaesta planeta, ca nu am venit aici in aceste timpuri ca sa stau cu mainile in san.

      Ștergere
  3. Din partea mea, cel mai adanc respect pentru ultima fraza! Poate o sa crezi ca fac pe desteapta si ai sa te superi pe mine, dar am citit aproape toate postarile tale si observ marea schimbare care s-a produs in tine, treptat, pas dupa pas. Inca o data, te rog mult sa nu te superi si sa o iei ca pe o simpla concluzie a unui observator. Ma bucur nespus sa vad ca cineva in sfarsit traieste ACUM si AICI, in aceasta realitate si pentru acesti oameni. Acesti oameni, care, dupa umila mea parere vor un singur lucru: dragostea lui Dumnezeu. Dar Dumnezeu nu ne va trimite dragostea sub forma de pachetel la usa, pentru ca Dumnezeu lucreaza prin oameni...deci probabil ca..cu foaaarte muuulta rabdare va trebui sa invatam sa ne iubim unii pe altii. Eventual nconditionat, dar asta e un pic mai greu.
    Oare daca facem asta, putem schimba balanta si viitorul? In experientele de laborator, atunci cand modifici parametrii se modifica si rezultatul experimentului. Poate functioneaza si in cazul omenirii...
    Cu mai mare drag,
    Hikari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Bunul Dumnezeu sa functioneze draga Hikari! Eu una, mi-as dori foarte mult!

      Ștergere
  4. Buna dimineata dragilor!Desi v-am vizitat in mod constant si te tine si pe Daniel si alte cateva bloguri,am preferat sa fiu un musafir mai tacut.Discutii am avut insa destule cu colega mea de la mansarda,cum imi place mie sa o (il) numesc pe Eu-ul meu superior.Ba mai mult,cred ca ea e fe fus orar diferit,ca ma convoaca la intalniri mai mult cand eu as vrea sa dorm:).Una peste alta,noaptea trecuta a fost foarte insistenta,asa ca incerc sa-mi dau seama despre ce ar fi vrut sa scriu.Oricum,sunt sigura ca deseori ne exasperam una pe alta.Ea imi vine cu tot felul de ipoteze abracadabrante,pe care eu nu prea pot sa le cred,nu de alta,dar daca le-as spune cuiva, as primi trimitere instant intr-un loc linistit in care oamenii stau pe banci si asculta pasarele:).Eu nu pot sa o cred,ea iar si iar si tot asa.Azi am zis sa facem un soi de negociere,eu incerc sa o ascult,ea la noapte ma va lasa sa ma odihnesc:).Si ca sa schimb putin tonul,referitor la filmuletele postate,n-am vazut decat vreo doua din ele,pentru ca mai mult nu cred ca a fost cazul momentan.M-am regasit cel mai mult in descrierile arcturienilor.Poate asta o fi vreo explicatie ca am simtit o afinitate de la inceput pentru tine Ashtara,ca si cum ne-am fi cunoscut candva.Dar,simt ca e mai mult de atat,parca totusi n-ar fi locul meu de bastina,acel"Acasa" al meu.Simt ca e altundeva,poate o induplec pe colega mea de la mansarda:) sa-mi spuna la un moment dat.Cat despre misiuni ,si eu as vrea sa stiu ce am de facut aici.,dar inca nu am ajuns la un consens cu colega.Asa ca , prefer sa incerc sa ma port cu ceilalti cum as vrea sa se poarte lumea cu mine si sa oberv cat mai multe.Restul,sunt sigura ca va veni cand va trebui.
    Toate cele bune tuturor!
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate cele bune draga Daniela! Eu zic ca si a impartasi iubirea catre semeni si a te purta cu ei asa cum tie ti-ar placea sa se poarte altii cu tine, poate reprezenta tot o misiune. Sunt multe lucruri care par ca au o curgere naturala, dar de fapt ele reprezinta misiuni in toata regula, drept pentru care nu ne dam seama ca este asa.

      Ștergere
  5. Stiu ca nu e in topic...dar...am avut niste zile putin mai incarcate emotional...si ca o incurajare am primit un cadou! Si il voi da mai departe! Pentru cine nu a vazut deja, va recomand din suflet filmul "Prietenul meu ingerul". Il gasiti pe youtube si pe torente. Pe YT e subtitrat in lb romana dupa ce apasati cc din coltul stanga jos. Filmul e recomandat in special fetelor...pt barbati s-ar putea sa fie prea siropel.
    Va doresc o duminica minunata!
    PS: daca va uitati la film, sa fiti atente la icoana din bisericuta in care se roaga Sasha! ;)
    Cu drag,
    Hikari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos draga Hikari! Eu am fost plecata in acest sfarsit de saptamana, dar cu siguranta voi urmari filmuletul in aceste zile, cand voi gasi un moment un pic mai liber. Doamne ajuta!

      Ștergere
  6. Cu multa placere....ai sa te reintalnesti putin si cu apa hexagonala pe acolo...:).
    Si eu am fost in vacanta...4 zile in Tara Cerurilor Deschise adica Fagaras unde am resimtit cele mai tari si pure energii de pana acum. Mi se par mai blande dar mai puternice decat in Bucegi ( probabil si datorita frecventei mai scazute a turistilor. Pe la Poiana Marului si Sinca mi se taiase rasuflarea.
    Eu am vizitat Manastirea Sambata, Bucium si Berevoi. Festin pentru suflet, nu alta!
    Pana una alta, bine ai venit inapoi la treaba :) ca sunt multe de facut!
    Hikari

    RăspundețiȘtergere