miercuri, 31 iulie 2013

10.08.2013 – PE ARIPILE INGERILOR – CURS IN IASI


10.08.2013 – PE ARIPILE INGERILOR – CURS IN IASI

Dragii mei,

Iata ca a sosit si momentul pentru sutinerea cursului in Iasi. Trebuie sa recunosc ca l-am asteptat cu tot sufletul si s-au aranjat intr-un final lucrurile, astfel incat sa pot ajunge si acolo. Bucuria este si mai mare, avand in vedere ca ne onoreaza cu prezenta, pe langa colegii mei Titel Vlad (administratorul blogului "Sapte Vieti") si Cristiana Petrof (conducatoarea seminarului de "Abundenta si Manifestare" - anuntat in ultima perioada pe blogul meu) si bunul nostru prieten, Dan Gaucan. Dan are profunde legaturi cu orasul Iasi si n-ar fi avut cum sa lipseasca la aceasta intalnire. In situatia in care exista persoane ce doresc sa participe si la un semniar de "Abundenta si Manifestare", s-ar putea organiza si acest curs in ziua urmatoare, in data de 11.08.2013. Puteti vizualiza anuntul legat de acest seminar, pe care l-am publicat pe blog acum cateva zile si puteti face inscrieri pe adresa: energetic.2md@gmail.com 

Data sustinerii cursului despre Ingeri va fi: 10 august 2013, intre orele 10 si 16.
Locatia se va anunta ulterior, prin e-mail, catre toate persoanele inscrise, depinzand de numarul de participanti.
Pentru Iasi exista deja cateva inscrieri, insa as ruga persoanele care au facut acest pas, sa imi mai trimita inca o data, prin e-mail, o confirmare de participare, lucru pentru care multumesc anticipat.
Pretul cursului este de 100 lei / persoana, insa o parte importanta din aceasta suma vi se va intoarce, veti vedea atunci in ce fel.
Inscrierile se vor face pe adresa:

Programul de desfasurare a cursului este urmatorul:

10,00-10,30  Prezentare generala
10,30-10,50  Meditatie de introducere „Cu aripi aurii”
10,50-11,00  Pauza

11,00-12,10 Cine sunt Ingerii? Ierarhia angelica. Despre 16 Inalti Ingeri.
12,10-12,25  Pauza
12,25-12,50  Meditatia de purificare, taiere de cordoane energetice,
                         transformare interioara, iertare si vindecare,
                         sub coordonarea Inaltilor Ingeri
                         MIHAIL, ZADKIEL, JEREMIEL SI RAFAEL.
                         Meditatia de aducere a frumusetii in sufletele si in viata
                         noastra, de aducere a abundentei, de dezlegare de
                         juraminte nebenefice, facute poate in vieti anteriare,
                         de realizare a unor bune relatii de iubire si prietenie,
                         sub coordonarea Inaltilor Ingeri
                         JOFIEL, ARIEL, METATRON SI RAGUEL
12,50-13,00 Pauza

13,00-14,10 Cum sa comunicam cu Ingerii? 
                        Mesaje trimise pentru voi.                 
                        Terapia energetica, cu ajutorul Ingerilor.
14,10-14,25  Pauza
14,25-14,50  Meditatia de activare a chakrelor AJNA
                         (clarviziune) si ANAHATA (inima spirituala)
                         sub coordonarea Inaltilor Ingeri
                         GABRIEL, HANIEL, SAMUEL SI NATANIEL
                         Meditatia de incursiune in vieti anterioare
                         sub coordonarea Inaltilor Ingeri
                         RAZIEL, URIEL, AZRAEL SI SANDALFON
14,50-15,00 Pauza

15,00-15,30  Tipuri de protectii cu ajutorul Ingerilor.
15,30-15,50  Meditatia de primire a initierilor din
                          partea celor 16 Inalti Ingeri
15,50-16,00  Inmanarea certificatelor de participare
16,00-........   Discutii libere 


Va astept cu toata iubirea si daruirea si stiu sigur ca nu doar eu, ci si minunatele Fiinte Celeste ce sunt Ingerii. Va promit ca imi voi da toata silinta, sa va amintiti de aceasta intalnire, ca de una in care v-a fost dat sa traiti unele dintre cele mai frumoase si emotionante clipe ale vietii voastre, ce nu le veti putea uita niciodata.

Doamne ajuta!


9 comentarii:

  1. Draga Mihaela,
    Sunt din Iasi si mi-as dori tare mult sa particip si eu la acest curs insa am o fetita de numai 7 luni si nu are cine sa ramana cu ea acasa. Ma gandesc apoi ca poate ingerasii vor aranja lucrurile in asa fel incat vor gasi o rezolvare sa pot veni si eu.
    Mi-as dor f mult sa te cunosc , zilnic intru pe blog in speranta ca ai mai postat ceva si atunci cand o faci citesc cu mare drag ceea ce tu simti...vezi..traiesti.

    O zi minunata!

    Aura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Aura, am rugamintea sa imi trimiti un e-mail, ca sa pot avea adresa ta. Iti voi trimite in prima faza cursul prin e-mail (partea sa scrisa, fara meditatii, pe care oricum nu le am nici scrise, nici inregistrate, pentru ca ele sunt conduse de Ingeri si de fiecare data sunt altfel). Ai timp pana sambata viitoare sa il citesti, sa intri deja in conexiune cu Ingerii si apoi vei mai vedea tu ce se asterne. Daca va fi sa ajungi, vei fi ajutata sa se intample. Pentru ca te chema Aura, imi vine sa iti spun sa il rogi pe Uriel sa iti usureze calea de a ajunge la curs. Doamne ajuta!

      Ștergere
  2. Imi pare rau cele doua adrese de e-mail nu sunt recunoscute de yahoo,asa ca am ratat inscrierea pentru cursul de la Iasi.Ceas putea face aum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este ratata inscrierea, abia am publicat anuntul. Nu imi dau seama prea bine dar daca ai pus cele doua adrese cu yahoo atunci nu este corect. Ele sunt adrese gmail nu yahoo. Mai incearca inca o data folosind terminatia gmail, asa cum scrie in anunt. Aceste adrese cu adevarat, nu exista in yahoo.

      Ștergere
  3. Am trimis pe adresele -energetic.2md@gamil.com--federatia.galactica@gamil.com aceleas adrese sunt si la Dan cu parere de rau dar sunt respinse,numele meu este Pandelea Mitica-e-mail-mitea54@yahoo.com--Lumina si Iubire

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am trimis eu un e-mail draga Mitica. Te rog verifica daca il primesti. Cele doua adrese scrise de tine sunt cu gamil.com si nu cu gmail.com, cum ar fi corect. Poate, asta sa fi fost cauza pentru care ti s-au intors e-mailurile. Toate cele bune!

      Ștergere
  4. Multumesc Ashtara,intradevar e greseala mea am primit e-mailu,multumesc.Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne pare rău, nu am putut livra mesajul dvs. la următoarea adresă.

    :
    Server de mail pentru "gamail.com" de neatins pentru prea mult timp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Mitica, nu pot sa te ajut daca de fiecare data pui in coada adresei ceva gresit. Acum ai scris "gamail" in loc de "gmail", ai pus un a in plus dupa litera g de la inceput. Ai primit e-mailul meu. Poti copia de acolo din e-mail adresa corecta sau poti pur si simplu sa raspunzi la e-mailul meu pe care ti l-am trimis si imi confirmi ca l-ai primit.

      Ștergere