vineri, 7 iunie 2013

06.06.2013



06.06.2013

Dragi prieteni,

Ma vad datoare sa vin cu niste lamuriri, legate de articolele in care am analizat suita 666 si am facut comunicarea despre anumite Planuri Divine. Acest lucru se intampla datorita unor comentarii care m-au condus catre concluzia clara ca deseori este transmisa o idee intr-un fel, dupa care ramane si autorul uimit de ce interpretari ii pot fi date acelei idei. Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie.
Ceea ce eu cred insa cu tarie, este ca nu este atat greseala de interpretare, cat mai degraba faptul ca unele persoane, ce servesc celui cu coarne, s-au simtit extraordinar de ofensate. Daca cineva ar crede ca nu stiam inainte de a publica acele articole, ce reactii imi vor veni, se inseala foarte tare. Am stiut prea bine, insa asa cum am raspuns si intr-un comentariu, am dorit ca acesti servitori ai intunericului sa isi scoata capetele din gauri, sa mai vada si ei lumina Soarelui. Am facut-o cu speranta ca poate macar unii dintre ei ar intelege ca este mult mai frumos in lumina si iubire si atunci totul ar deveni un castig, nu o actiune in van.
Daca stau bine si ma gandesc, cand ma refer la aceasta categorie de oameni, nu este vorba doar despre cei care se ocupa efectiv de magie neagra sau alte ritualuri de acest gen, ci si despre cei ce cred despre ei ca sunt mari reprezentanti ai Luminii, dar inimile si mentalul le sunt pline de ura si de judecati. Acestea nu pot fi in nici un caz asociate cu ceea ce se numeste Lumina. Am mai vorbit eu si in alte dati despre asta. Fiecare fiinta pe pamantul acesta este libera sa creada cum doreste si cum simte ea ca este mai bine pentru linistea si frumusetea sufletului ei. Un om intelept accepta pe fiecare asa cum este, cu bune si cu rele si nu isi transforma scopul vietii, in a privi permanent in curtile altora si a vedea pe unde mai gaseste vreo virgula de pus. Din punctul meu de vedere, acest fel de a exista, este o injosire pe care cineva si-o poate aduce propriei persoane si cel mai rau este ca majoritatea nici macar nu isi da seama cat de penibil apare totul, in fata unui simplu observator din exterior. 
Pentru ca energia acestor oameni, indiferent in ce fel o emit, este absolut bulversanta si pentru mine si pentru altii, cu parere de rau fata de cititorii care radiaza pur si simplu iubire si lumina si care isi mai expun ideile la comentarii, sau pentru cei ce expun informatii foarte interesante si valoroase, sunt nevoita sa comunic la toata lumea ca pentru o vreme, accesul la a mai scrie comentarii se blocheaza. Nu o pot face decat membrii blogului meu, dar cum voi pastra in continuare neactivata optiunea de a deveni membru, practic nu mai poate face nimeni comentarii. Acest lucru va dura pana voi simti ca se mai linistesc apele.
Iata ce a adus 666 pentru Calea Aurie, intr-o prima faza.

As dori va expun in continuare doua vise ale unor cititori, primul trimis prin e-mail si al doilea povestit telefonic.

„Dragă Mihaela,

Azi-noapte am avut un vis foarte interesant. Pentru prima dată am zâmbit în fața întunericului și am fost calmă și încrezătoare în mine. Eram într-o cameră cu pereții albi, care era luminată. Sprijiniți de perete, pe jos, stăteau vreo 5-6 bărbați, care spuneau că fac parte dintr-o formație muzicală, parcă. Eu stăteam pe scaun. Între mine și ei era o masă. M-am ridicat de pe scaun și m-am sprijinit cu coatele pe masă, ca să mă uit mai bine în ochii lor. Simțisem că totul era altfel decât voiau ei să pară. Zâmbind, cu o liniște sufletească deplină, am început să desenez în aer, în dreptul capului fiecăruia din ei, CRUCEA DE LUMINĂ. Ochii lor erau negri și adânci, se vedea întunericul din ei. Îi simțeam obosiți. Unul din ei a simțit „pericolul” crucii pentru ei și a început să facă niște grimase, vizibile și urâte. Ceilalți parcă erau anesteziați, erau foarte obosiți, nu mai schițau nici o mișcare. Am început să le vorbesc cu multă iubire despre trecerea lor către Lumină. Apoi, am văzut acest grup, în mijlocul naturii. Stăteau în picioare, erau îmbrăcați în straie lungi, albe, erau altfel. Îi ajutasem să vadă Lumina, să treacă de partea LUMINII. Eu stăteam în fața lor și mă bucuram de ceea ce vedeam.”

„Draga Mihaela,

Am visat azi-noapte ca eram undeva intr-un loc, in care m-am mai visat si in alte dati, dar atunci, luptandu-ma cu o sabie. Acum erau niste indivizi care ma urmareau de multa vreme si pur si simplu cand se apropiau, parca doreau sa smulga carnea de pe mine. Simteam durere in tot corpul. Am inceput atunci sa le spun ca eu le ofer la schimb pace, iubire si lumina. Aceste cuvinte ale mele parca au fost miraculoase, pentru ca ei s-au potolit brusc. Nu imi mai amintesc exact ce s-a mai intamplat dupa aceea, dar pot spune ca m-am trezit dimineata cu o stare de bine si de mare implinire.”

Mai departe completez cu ceea ce spunea si Gicu Dan intr-o expunere a sa, ce a fost publicata de Dan Gaucan pe blogul sau acum cateva zile si anume aceea ca Lumina, prin toti cei ce o reprezinta, a renuntat la tipul de confruntare razboinica. Ea a ajuns in postura in care doar lumineaza si emite compasiune si iubire. A inteles ca asta este tot ceea ce conteaza de fapt. Sunt perfect de acord si daca ne uitam bine, cam asta s-a transmis ca mesaj si in cele doua vise.
In concluzie ce s-a intamplat ieri pe 06.06.2013? A fost o zi absolut nebuna, cu o incarcatura energetica foarte grea. Eu asa am simtit-o pe propria mea piele si am perceput-o si la altii, privind un pic in jur.  A fost o nervozitate si o furie iesita din comun. S-a manifestat ca si cum cineva ar fi fost prins in lanturi si in incercarea de a scapa, mai facea cate o zbatere, doar doar s-o elibera.
A tot circulat pe internet un mesaj transmis de Mihail, in care era precizat si un interval de timp de pe 1 pe 10 iunie, in care El da niste initieri, facandu-se totodata si o chemare la rugaciune si la meditatie la orele 22-23, in fiecare zi din acest interval. Foarte frumos, chiar am indicat de cate ori am putut sa fie urmat acest sfat!
A fost iarasi la comentarii cineva care s-a suparat cand am spus ca nu sunt de acord cu faptul ca se precizeaza o anumita perioada in care s-ar intampla acest lucru si m-a condamnat ca daca eu vin si spun despre 6 iunie, trebuie sa ma creada toti, dar daca altcineva vine si spune despre 1-10 iunie, nu este de crezut. Nu pot face altceva in acest context, decat sa solicit sa se mai citeasca inca o data articolul meu despre 6 iunie. Tot timpul am folosit „poate ca” si „oare”. Cu alte cuvinte, a fost expusa acolo doar o ipoteza, invitand in mod indirect si la alte opinii, ceea ce s-a si intamplat de fapt la sectiunea comentarii si am subliniat nu o data, ca s-ar putea sa nu fie asa cum am gandit eu, in felul meu. Unde este deci impunerea spre a ma crede toti, caci eu nu o vad? In cele ce priveste intervalul 1-10 iunie, imi mentin in continuare ideea ca o initere de la un Inger, trebuie doar ceruta si se poate primi oricand, chiar si in afara acestui interval.
Ieri dimineata insa, am vazut ceva in astral care m-a ajutat sa inteleg cumva ce ar putea fi totusi si cu acest 1-10 iunie, pentru ca nu pot sa nu iau in considerare faptul ca s-a transmis si acest lucru, persoanei care a primit mesajul. Stiu si eu ca nu este deloc imposibil ca in astfel de comunicari sa fie transmise niste informatii, care pot fi interpretate doar un pic gresit. Mi s-a intamplat si mie si nu o singura data.
L-am vazut deci, pe Mihail mare de tot, avand in fiecare dintre cele doua maini cate o sabie de lumina, iar in fata Sa era Terra. Avea ambele sabii infipte catre centrul planetei, in semnul Crucii Sfantului Andrei (litera X). Eu am vazut acest X in multe viziuni, in special cand anumite persoane erau eliberate de niste entitati. Venea imediat dupa eliberare, un X de lumina, coborand din cer, ca si cum s-ar deplasa un tavan de sus in jos si le impingea pe aceste entitati in pamant.
In Apocalipsa se spune ca Mihail este cel ce il inlantuieste pe balaur. Am putea gandi ca este posibil, impletind cumva toate informatiile, sa dam urmatoarea interpretare:

1– 5  iunie – poate fi perioada de pregatire a inlantuirii balaurului. Au fost zile cu multa tensiune si nervozitate si chiar cu multe saptamani inainte de acest interval, s-a simtit cam la fel. A fost o perioada in care atacurile energetice s-au intetit la maxim. S-a intamplat asta pentru ca intunericul a simtit pericolul aproape;
6 iunie, adica ieri –  este posibil sa se fi produs inlantuirea efectiva, cu multa zbatere in cursul intregii zile. Poate nu intamplator am vazut aceasta data in auriu, tocmai cand citeam rugaciunea Sfantului Ciprian, catre Mantuitorul nostru. Nu era orice rugaciune, era a Sfantului Ciprian, despre care multi stiu ca a fost initial un mare vrajitor, ce s-a intors apoi cu fata spre Lumina, devenind ulterior un combatant puternic al intunericului. Probabil asta s-a dorit a se transmite: 6 iunie este ziua in care se marcheaza inceputul intoarcerii in masa a intunericului catre lumina, exact asa cum a facut si Sfantul Ciprian;
7-10 iunie – eliberarea celor ce i se inchinau balaurului, initierile lui Mihail si conducerea din intuneric spre lumina, a celor ce doresc aceasta cale;

La toate aceste actiuni, Divinitatea a solicitat cumva participarea si a cat mai multi oameni, pe langa toate Fiintele de Lumina fara corpuri fizice sau cu corpuri fizice dar nu pamantene, prin rugaciune si meditatie, intre orele 22-23. Fireste ca primesc cu totii niste energii anume, ca rasplata pentru truda depusa, pentru ca Dumnezeu nu lasa nimic nerasplatit.
In acest fel pot fi considerate ca plauzibile si mesajul de la Mihail, cu intervalul 1-10 iunie si ipoteza mea privind data de 06 iunie si mesajul pe care doamna „IO SECMUS”, autoarea cartii „Galacticii ne vorbesc”, l-a primit de la fratii stelari, cum ca pana cel mai tarziu in 15 iunie, ceva important pentru Terra se va intampla si mesajele lui Drunvalo Melchizedek ce a sustinut inca din luna februarie, ca luna iunie a acestui an, va fi una a unor mari transformari.
Din pacate, cum comunicarile cu ghizii nu mai sunt posibile la multi dintre noi, desi vad multe lucruri in astral, nu am si o confirmare clara, a interpretarii asupra a ceea ce vad. Drept urmare, va rog insistent sa luati in calcul cele scrise mai sus, doar ca pe o simpla parere, construita insa pe anumite deductii logice. Asta ca sa nu fiu iar condamnata ca impun credintele mele ca si litera de lege.
Doar zilele viitoare vor putea confirma daca sunt reale aceste presupuneri, pentru ca ar trebui sa se simta la nivel energetic schimbarea.

Pana atunci, pentru toti oamenii, albi sau negri, toate cele bune!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu