vineri, 3 mai 2013

STEREOGRAME – ECHILIBRAREA EMISFERELOR CEREBRALE SI ... DISTRACTIE



STEREOGRAME – ECHILIBRAREA EMISFERELOR CEREBRALE SI ... DISTRACTIE

Dragii mei,

Mi-am amintit de o activitate foarte distractiva si in acelasi timp foarte utila, pentru ca prin practicare consecventa, genereaza echilibrarea emisferelor cerebrale.

In ce consta aceasta?

Exista construite niste imagini care se numesc stereograme. Ce au special aceste imagini este aceea ca la o prima vedere, par ca nu infatiseaza nimic concret, dar privite printr-o tehnica foarte usoara, ce urmeaza sa vi-o explic, va apar niste imagini tridimensionale foarte frumoase, exact cum se vad in acele fotografii chinezesti, foarte cunoscute de toata lumea.

Cum se procedeaza?

·        Se apropie privirea de imagine la aproximativ 2-3 cm distanta.

·        Se pozitioneaza atentia pe centrul acesteia sau pe baza ei si se priveste in acest fel imaginea timp de 10-15 secunde.

·        Se retrage apoi privirea foarte lent, pana se ajunge la distanta de 25-30 cm de imagine.

Este posibil sa nu va iasa din prima incercare, insa din momentul in care ati “prins smecheria”, de acolo mai departe, veti reusi de fiecare data si nu o sa va vina sa va mai opriti.

Va expun mai jos cateva stereograme, insa trebuie sa stiti ca se gasesc o multime pe internet.

Distractie placuta!



10 comentarii:

  1. multumim mult si pentru ca LUMINA INVIERII ESTE APROAPE VA DORESC UN PASTE FERICIT CU TOT CE ADUCE LUMINA SI INVIEREA MINTUITORULUI NOSTRU IUBIREEEEEE EMANUELA

    RăspundețiȘtergere
  2. Bibliotecarul4 mai 2013 la 19:06

    hmmm, ma dor ochii. normal ca nu am reusit din prima:). o sa mai incerc maine cind sper sa am ochii mai odihniti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, la inceput te dor ochii pana prinzi secretul. Dupa aceea nu mai este o problema. Incearca sa prelungesti timpul de privit de aproape pana ti se pare ca vezi dublu. De aceea se numesc stereograme, este ca la boxele audio. Fiecare ochi trebuie sa ajunga sa capteze propria imagine, astfel incat, per ansamblu, apare ca una in 3D. Succes!

      Ștergere
    2. Cheia este sa defocusezi privirea. Imprimate sunt mai realiste. Erau la moda acum vreo 20 de ani cand eram prin liceu... :)

      Ștergere
    3. Bibliotecarul6 mai 2013 la 09:55

      Acum vreo 20 si ceva mai multi ani cind eram eu in liceu, umbla figura aceea cu Iisus. Hmm ce mult timp a trecut de atunci. Cum nu vreau sa ma gandesc la trecut....multumesc pentru sfaturi

      Ștergere
  3. Lumina sfanta a Invierii sa va aduca numai bucurii
    pace,iubire si miracole la tot pasul.
    Paste binecuvantat si Hristos a inviat!
    va imbratisez cu multa caldura
    Mira

    RăspundețiȘtergere
  4. Este foarte usor....cand am vazut prima imagine cred ca am stat pe putin 10 minute pana am reusit sa o vad...acum e usor in 2-3 secunde o pot vedea... 😎

    RăspundețiȘtergere