marți, 28 mai 2013

PE ARIPILE INGERILOR – 08.06 – ANUNT PENTRU CURS


PE ARIPILE INGERILOR – 08.06 – ANUNT PENTRU CURS

Dragii mei,

Nu mi-am imaginat cand am postat primul anunt pentru cursul cu Ingeri ca vor fi atat de multi doritori. Nici nu am apucat sa il sustinem pe primul, ca deja se faceau inscrieri pentru al doilea. Va marturisesc sincer ca ma bucur din tot sufletul sa vad acest lucru. Asta inseamna ceva foarte bun pentru evolutia spiritualitatii acestui popor. Iar daca Voia lui Dumnezeu este sa devenim un popor de Ingeri, cu atat mai bine este.

Drept urmare, iata datele pentru cursul sustinut in Bucuresti.

Data sustinerii va fi: 8 iunie 2013, intre orele 10 si 16.
Locatia se va anunta ulterior, prin e-mail, catre toate persoanele inscrise, depinzand de numarul de participanti. La fel si programul cursului.
Pretul cursului este de 100 lei / persoana, insa o parte importanta din aceasta suma vi se va intoarce, veti vedea atunci in ce fel.
Inscrierile se vor face pe adresa: federatia.galactica@gmail.com

Va rog din suflet sa respectati cerinta de inscriere prin trimiterea unui e-mail pe adresa mai sus mentionata. In acest fel vor putea fi evitate problemele de data trecuta, cand s-au facut cateva inscrieri prin sectiunea comentarii, aferenta anuntului si s-au furnizat acolo adrese de e-mail gresite, astfel incat, nu puteam sa mai iau legatura cu cei ce doreau sa participe.
Ca si specificatii suplimentare, privind desfasurarea cursului, raman valabile cele din primul anunt din data de 15 mai 2013.

De asemeni, pentru persoanele din tara, vin cu rugamintea sa imi trimita intentia de a participa la acest curs. In functie de numarul solicitarilor pe un anumit oras sau zona, vom vedea cum putem organiza si in provincie.

Ca si data trecuta, va transmit ca va astept cu aceeasi iubire si daruire si stiu sigur ca nu doar eu, ci si minunatele Fiinte Celeste ce sunt Ingerii.

Doamne ajuta!

13 comentarii:

  1. Buna draga Mihaela
    M-am bucurat foarte mult ca a iesit totul de-a dreptul divin!!! Si m-am bucurat ffffff mult ca am contribuit si eu un pic prin gasirea locatiei. Noroc cu geografia!!! Si sper sa ai in continuare cat mai multi cursanti ca ai ce spune si ingerii abia asteapta sa ne intalneasca prin tine!!! Cu mult drag Profa de Geogra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din inima draga mea calauzitoare1 Te iubesc!

      Ștergere
  2. Crezi ca daca am participat la primal curs, deranjam a doua oara?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog mult scrie-mi un e-mail si iti explic cum sta treaba. Multumesc.

      Ștergere
  3. Cobra : Raportul privind deschiderea portalului

    Am reusit sa deschidem portalul!! Pentru prima dată în istoria omenirii, energia harului divin a patruns pe suprafata planetei planetei direct de la Soarele Galactic Central.

    Aceasta deschidere are influente majore și de lungă durată asupra retelei eterice și astrale din jurul planetei noastre. Toate matricele eterice și astrale, totii Archonii și reptilienii precum si toate tehnologiile lor au fost compresate într-un strat foarte subțire, care se intinde de-a lungul a 30 metri în sus și în jos de la suprafața planetei. Toate zonele superioare si inferioare zonei de compresie au fost complet curatate și eliberate. Aceasta este o victorie mare a Luminii și unul dintre cei mai importanti pasi necesari a fi facuti înainte de victoria finală și de marele Eveniment.

    Este posibil sa simțiti deja că există tot mai puține atacuri energetice și tot mai putina influența a entităților non-fizice (eterice si astrale) negative.

    Activarea vortex-ului ALMA a asigurat posibilitatea ca omenirea sa inceapa în cele din urmă să se conecteze cu sufletul ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate informatiile mele sunt total diferite. Problema archonilor este rezolvata inca din data de 02 aprilie si raman la ideea ca romanii au facut atunci o treaba minunata in astral, raportat la aceasta problema, am si scris despre asta. Cu bunavointa Sfintei Treimi au fost trecuti cu totii in lumina. Cu reptilienii, cei ce au fost pe langa planeta Pamant, problema este rezolvata inca din luna ianuarie. Acum mai sunt conectati pe la noi reptilieni de pe alte planete care inainteaza si ei pe calea iubirii din ce in ce mai mult, dar asta se intampla pentru ca asa este Voia Sfintei Treimi, pentru ca are un scop foarte inalt. Sunt conectati reptilieni la energia mea si acum cand iti scriu aceste randuri. Crede-ma ca am bine sub control acest subiect. Iti recomand sa citesti articolele din noiembrie si decembrie 2012, ca sa poti intelege mai multe din cele ce a facut Romania pentru a conduce reptilienii in lumina si iubire si a reusit cu mare succes. Pregatind cursul cu Ingeri, joi am avut o experienta cu Ingerii, deosebita si neasteptata. Am profitat de ocazie si i-am intrebat despre portal si mi-au spus ca pe 25 nu se deschide nici un portal. Mi-au comunicat ca sosesc doar niste energii foarte puternice din centrul galactic, iar daca stau si ma gandesc la ce am simtit pana acum, am perceput ca zile deosebite, cu energii foarte inalte, zilele de vineri si de azi. Si tocmai pentru ca au fost asa energii inalte, au speriat pe unele persoane si drept urmare in noaptea de vinri s-au facut atacuri puternice si de asemeni azi dupa-amiaza. Imi pare rau, insa dupa cum observi, perceptiile si informatiile mele sunt complet pe dos si nu sunt singura care a simtit asa. Am vrut sa il contactez pe Cobra sa il pun la curent cu niste informatii, asa cum le stim noi romanii acum, dar Ingerii mi-au spus sa nu fac asta inca, pentru ca nu sunt pregatiti sa afle acolo cele ce noi stim acum despre reptilieni. Nu ar crede o iota.

      Ștergere
    2. Hehe, ce-mi plac jocurile astea de informatii si contrainformatii. Multi insa, din pacate, mai "slabi de inger" daca-mi permiteti gluma in context, stau si se intreaba: eu pe cine mai cred ? La care Dan ar replica in stilul sau criptic si caracteristic: cauta raspunsul in interior... :)

      Ștergere
    3. Draga Flavian, in cele ce ma priveste, am participat efectiv la actiunile de mai sus. Eu nu vorbesc din carti, ci din experiente proprii. Este ca si cum mi-as povesti trecutul. Faceam comunicari cu archonii si am si facut un articol in care am scris ce stiu despre ei...de la ei. Despre reptilieni, monitorizez situatia non stop, comunic cu ei non stop. Am agende peste agende cu tot felul de date, cu programari de initieri in iubire si altele, insa nu cred ca trebuie sa ma apuc sa trambitez despre toate astea. Fac parte din misiunea mea si doresc sa o implinesc cum se cuvine si in cat mai mare liniste. Comunicarile cu entitatile extraterestre sunt permise si posibile in continuare, chiar daca nu si cu Divinitatea. Batem la pariu ca daca lansez un zvon ca pe 06.06.2013, ca tot am scris un articol pe marginea acestui lucru, se deschide cel mai mare si important portal, se umple tot internetul in doua zile? Este asa de usor sa arunci cu informatii la public. Eu nu judec pe Cobra sau pe Tolec. Isi fac si ei misiunile lor cum stiu mai bine. Pe undeva actiunea cu portalul a fost chiar buna, indiferent ca a fost o infomatie adevarata sau nu. A reunit milioane de spirite in rugaciune pe tot pamantul. Insa astfel de actiuni s-ar putea face mai des si fara deschidere de portal si de asemeni s-ar putea merge pe o linie de ceva mai multe iubire fata de reptilieni sau alte civilizatii, daca tot ne batem in piept ca suntem oameni de lumina.

      Ștergere
    4. Da, Ashtara, probabil ca tu stii ceea ce stii, iar Cobra stie si el ceea ce crede ca stie. Noi, cititorii, insa, suntem uneori pusi in situatia de a alege. Pentru ca majoritatea de aceea urmaresc aceste mesaje, in cautarea unei scantei de lumina care sa-i ajute la urmatorul pas. Cei iesiti din tunel nu mai citesc astfel de mesaje, pentru ca nu mai au nevoie de ele, deja si-au gasit intuitia interioara.

      Asadar, pentru multi cititori, exista inca multa confuzie, iar mesajele contradictorii uneori sunt derutante. Pentru mine, personal, au mai putina relevanta, sunt un pic curios apropo de ce va urma in iunie, dar vin pe aici mai mult pentru a da o mana de ajutor decat pentru a afla ceva in mod deosebit... :)

      Ștergere
  4. Urmarile cursului nu se lasa asteptate :-). Se vede in terapie , ghidarea e mai clara, mai specifica, solutiile apar mai repede !
    Multumesc Mihaela , Ingerilor
    Eli

    RăspundețiȘtergere
  5. Marinela Dniela29 mai 2013, 14:45

    VREAU SI EU LA CURS .NU AM PUTUT DA MAIL.MI SA RESPINS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am trimis eu unul draga Marinela. Verifica te rog daca ai primit ceva. Multumesc

      Ștergere