luni, 4 februarie 2013

5 CONTRA 6



5 CONTRA 6


Dragii mei,

Pentru ca tot a venit vremea de a publica postarea numarul 65, m-am gandit ca nu ar fi rau sa va vorbesc un pic despre cifrele 5 si 6, vazute la un alt nivel decat numerologic. Cel putin asupra cifrei 5, am facut cat de cat o analiza intr-un articol trecut. Ideile pe care vi le expun, sunt completate de ipoteze, pe care personal le-am gasit mai mult decat plauzibile, intalnite intr-o carte foarte interesanta pe care am citit-o de curand si pe care cu deosebita caldura o recomand si voua.
Se numeste “In pragul cetatii sfinte – Comentarii ale Apocalipsei” scrisa de Omraam Mikhael Aivanhov.
In luna decembrie a anului trecut am publicat un articol despre Apocalipsa. Am gasit in aceasta carte cateva idei similare cu ceea ce mie mi-a venit de Sus, altele pe care eu nu le-am scris si le-am gasit aici si de asemeni idei pe care articolul meu le-a continut si nu sunt tratate in cartea recomandata. Concluzionez ca pe langa o anumita cunoastere valoroasa pe care o puteti capata citind cartea, ati putea completa foarte bine viziunea asupra Apocalipsei, pe care eu am exprimat-o atunci cand am scris acel articol.
 Referitor la 5, asa cum vede si autorul si cum am specificat si eu in multe randuri, ma rezum la atat: aceasta cifra reprezinta OMUL, cu cap, doua maini si doua picioare, atunci cand il desenam cu bratele si picioarele departate. Cineva afirma ca pentagrama este un simbol satanist. Are partial dreptate, poate fi si un simbol satanist, dar daca se foloseste cu varful in jos. Este ca si cum ai tine omul cu capul in jos, ancorat de picioare. Cu varful in sus, pentagrama reprezinta un puternic simbol de protectie, pentru ca insusi omul este construit in acest fel.
Haideti sa aflam cum vede Omraam Mikhael Aivanhov reprezentarea, mergand pe acelasi suport, a cifrei 6? Pai cifra 6 s-ar putea obtine daca ii mai adaugam omului o coada, spune el. Cu alte cuvinte, cifra 6 reprezinta omul inferior sau omul-animal, cu toate instinctele si poftele sale. Extrapoland catre 666, suita numita in Apocalipsa si Fiara, ne putem da seama ce reprezinta cu adevarat acest atat de temut simbol. Inseamna fiara, aflata in fiecare om, in plan fizic, mental si emotional. De trei ori 6.
Nu vi se pare oare cunoscut? Cam catre acest 666 ar dori unii semeni ai nostri, pe fondul lipsei accentuate de iubire divina, pe o blocare grava a chakrei inimii, sa impinga omul superior, dotat cu intelepciune divina, cu inteligenta.
Animalele se incadreaza in una dintre cele doua categorii: daca sunt domestice se multumesc cu ceea ce le dau stapanii si chiar daca si-ar dori mai mult, oricum nu au ce face, iar daca sunt salbatice, trebuie sa infrunte o multime de greutati pentru a putea sa isi gaseasca hrana in fiecare zi, sa isi faca un adapost, in cele din urma sa poata supravietui. 
Va regasiti cumva pe undeva pe aproape? Simtiti cum sunteti impinsi in mod fortat catre acest mod de a fi, chiar daca vi se incalca grav liberul arbitru? Ei bine dragii mei, chiar daca vortexurile vietii va atrag in aceasta directie, sa nu va lasati coplesiti, sa nu uitati niciodata ca sunteti un 5. Sa nu uitati de credinta in Dumnezeu, sa nu uitati sa va rugati, asa cum simtiti, cu cuvintele voastre. Acestea va vor pastra memoria vie, astfel incat veti sti tot timpul cine sunteti cu adevarat. 

OM, nu ANIMAL!

In carte, autorul povesteste si o anecdota, foarte haioasa, dar si cu o invatatura foarte profunda in acelasi timp:
“Doi frati au primit mostenire de la tatal lor care tocmai murise, o cireada de boi, si se pregateau sa-si imparta mostenirea. Cel mai tanar dintre cei doi, care era cam prostanac si avea intotdeauna idei mai ciudate ce le considera intelepte, ii spuse fratelui mai mare, cand sosi timpul impartirii cirezii de boi: “Din moment ce, de acum inainte, vor fi doua cirezi, va trebui sa construim un grajd nou. Cand va fi gata, ii vom lasa pe boi sa aleaga singuri grajdul care le place. Cei care vor merge in grajdul nou vor fi ai mei.” Ei bine da, un referendum al boilor. Fratele cel mare accepta, si cand noul grajd a fost gata, au procedat asa cum se intelesesera. Iata insa ca toti boii s-au indreptat catre vechiul grajd, asa cum erau obisnuiti. Un singur bou, batran si chior, intra in noul grajd. Nu va mai povestesc ciuda pe care a avut-o fratele mai mic.....”

Sesizati fara greutate care este morala anecdotei. Daca ne lasam condusi catre stadiul de boi, sau de oameni inferiori, nu vom mai avea discernamantul sa alegem noul. Noul cer si noul pamant la care aspiram atat de mult. Vom merge tot pe caile cunoscute, tot pe cele batatorite.
Mai exista o speranta insa si iarasi ma intorc la aceeasi idee si anume un vacar care sa mane boii de la spate, sa ii impinga catre grajdul cel nou, sau acea forta exterioara despre care va tot pomensc. Este suficienta o singura data aceasta interventie, pentru ca dupa ce vor vedea cat este de bine in noua casa, de acolo mai departe se vor duce si singuri si o sa mai traga si pe altii dupa ei, care nu s-au dus de prima data.
Daca pentru Pamant aceasta forta este reprezentata de catre Federatia Galactica, cu Voia Sfintei Treimi, minunat! Cu toate intemperiile de prin ultimele doua-trei zile, iar aici vin si spun cu mana pe inima: “Iarta-i Doamne caci nu stiu ce fac!”, Federatia "nici nu a clipit", si-a inceput oricum actiunile in forta. Pe langa alte lucrari importante exista si una de actiune energetica la nivelul chakrei inimii. 

NICI UN OM DE PE PAMANT NU SCAPA ACESTEI LUCRARI! – asa mi s-a cerut sa va transmit. Exista acceptul total al Sfintei Treimi fata de aceasta.

Daca simtiti presiune mai mare la nivelul pieptului, in fata si chiar in spate, senzatie de caldura excesiva tot in aceasta zona a corpului, v-am informat ca sa stiti de unde vine, sa nu va speriati.
Daca simtiti junghiuri, acolo trebuie sa stiti ca nu mai este lucrarea Fratilor Stelari.

Bunul Dumnezeu sa ii ajute pe romani, saracii vinovati ca s-au nascut pe acest pamant!
Insa trebuie sa inteleaga toata suflarea ca este un pamant SFANT, pazit de inalte Entitati de Lumina si cat de rele ar fi unele planuri ce au in vizor tara noastra, nimic nu le va reusi. Nu le-a reusit in mii de ani, nu le va merge nici acum!

Pace si Iubire!

2 comentarii:

  1. Esti un mesager minunat si de aceea doresc din suflet sa te tina in brate Bunul Dumnezeu,MEREU!
    Multumesc pentru mesaj!Suntem contra cronometru, in sens constructiv, acum, pt ca trebuie sa ne trezim din "somnul cel de moarte " cum scrie Eminescu...si trebuie sa-i ajutam si pe ceilalti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e draga Monica. Iti multumesc. Pace si Iubire!

    RăspundețiȘtergere