miercuri, 28 noiembrie 2012

INVITATIE FEDERATIEI GALACTICE




INVITATIE FEDERATIEI GALACTICE

Dragi prieteni,

Eram aseara intr-o comunicare cu Comandantul Ashtar Sheran si mi-a venit in gand sa il intreb: ca sa grabim momentul contactului cu noi pamantenii, sau macar cu noi romanii, ar avea importanta daca le-am trimite mental invitatia noastra? Mi-a raspuns ca ar avea mare importanta, ar fi mult mai usor si pentru ei, deoarece sunt constienti ca inca exista multi oameni care nici macar nu cred ca exista extraterestri. Ca sa mai vada si nave pe cer, ar putea fi cam mult pentru ei, s-ar putea speria de moarte. De aceea, desi in acest moment exista acceptul total al Sfintei Treimi de a se produce aceasta intalnire, aceasta fiind acum doar la latitudinea Federatiei, totusi ei amana zi dupa zi, din teama de a nu ne bulversa mai tare decat suntem deja multi dintre noi, din cu totul alte motive, binestiute de toti.
Tot incerc sa le explic faptul ca nu poate fi mai rea venirea lor decat viata de-a dreptul de cosmar, pe care o traiesc multi oameni in aceste vremuri. Pentru multe suflete ar fi ca o gura de oxigen aceasta intalnire.
Se pare insa ca nu este suficient ceea ce transmit eu, e nevoie de mai mult.
De aceea vin si va rog, ca fiecare dintre cei care simtiti ca ati vrea sa se produca acest eveniment, sa emiteti zilnic gandul unei invitatii pline de caldura si iubire, catre Federatia Galactica. Personal, mi-am propus sa fac acest lucru in fiecare seara, de acum incolo, la ora 21. Stiu sigur ca nu va ramane fara rezultat actiunea noastra comuna. Acest contact se va produce oricum, nu se poate altfel, v-am mai scris despre acest lucru pana acum, dar parca ar fi mai bine daca s-ar intampla mai repede. Eu asa simt.

Pace si Iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu