duminică, 28 octombrie 2012

CURS GRATUIT DESPRE INGERI



CURS GRATUIT DESPRE INGERI

Dragii mei,

        Am decis sa reiau intr-un articol separat prezentarea pentru cursul cu ingeri, pe care am facut-o in articolul "Rugati-va si Rezistati". Mi-am dat seama din statistici, ca sunt putini cei ce au citit acel articol, din care cauza, revin aici cu precizarea postata acolo, referitoare la acest curs: 

        "Pentru cine doreste „Curs de terapie cu ingeri”, incluzand informatii despre Ingeri si in special despre Arhangheli, cum se apeleaza la ajutorul Lor, in functie de problema, cum ti se deschid, lucrand cu Ei, capacitati pe care fiecare din noi le are, numai ca sunt in stare adormita si nu ne-a spus nimeni pana acum in ce fel sa le trezim sau sa le dezvoltam, cum puteti comunica cu Ei, utilizand aici si niste carduri pe care urmand instructiunile date in curs, vi le puteti confectiona singuri si multe altele, va invit sa imi scrieti pe adresa federatia.galactica@gmail.com. Voi raspunde la toate e-mailurile trimise, indiferent cat de mult timp mi-ar lua, printr-un replay ce va contine acest curs."

Poate multi si l-ar dori si ar pierde aceasta oportunitate, doar din cauza ca nu au accesat un anumit articol de citit. La aceasta m-am gandit.
Cursul contine multe imagini, cu multa precizie aranjate si daca l-as posta pe blog totul s-ar distorsiona. Am incercat acest lucru deja.

Pace si iubire!

7 comentarii:

  1. Regret ca am ajuns cu atata intarziere pe acest site. Doresc sa citesc cursul despre ingeri. V-as ramane indatorat daca il trimiteti. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul meu te rog scrie-mi un e-mail pe federatia.galactica@gmail.com. Iti voi trimite inapoi cursul depre ingeri. Pace si Iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urmat cursul de ingeri dar a fost foarte rapid si nu am inteles prea multe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia acum v-am descoperit,regret teribil intarzierea.Doresc mult cursul despre ingeri.Luna trecuta mi-am achizitionat Rugaciune catre ingeri,o carte minunata,iar acum doresc cursul.Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Maria,

      Pentru a-ti putea trimite cursul te rog sa imi trimiti un e-mail la adresa federatia.galactica@gmail.com. Doar in acest fel voi putea avea adresa ta de e-mail catre care sa il transmit pe al meu.

      Multumesc.

      Ștergere
  5. Imi pare rau ca v-am descoperit abia acum. Ingerii ma ajuta in fiecare zi...e minunat. As putea primi si eu cursul despre ingeri ? Multumesc mut :)

    RăspundețiȘtergere